Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Ο 9χρονος ζωγράφος!!!!!



εννιάχρονος Βρετανός από το Norfolk, Kieron Williamson, ξεκίνησε τη ζωγραφική σε ηλικία έξι ετών, ζητώντας κατά τη διάρκεια διακοπών με τους γονείς του, ένα μπλοκάκι για να ζωγραφίσει, και τα αριστουργήματα, μερικά από τα οποία θα δείτε παρακάτω, ξεκίνησαν να γεννιούνται, έτσι απλά.

Τον περασμένο Νοέμβριο, συγκέντρωσε 100.000 λίρες Αγγλίας πουλώντας τους 33 πίνακές του μέσα σε λίγα λεπτά. Ο μικρός μετά δήλωσε ότι θέλει να γιορτάσει την επιτυχία κερνώντας την οικογένειά του κινέζικο (takeway). 

Κανείς δεν ξέρει από που κληρονόμησε το ταλέντο του ο μικρός Kieron, τα έργα του όμως είναι έργα "ενηλίκων" και μάλιστα τόσο ιδιοφυή που παρομοιάζονται με έργα του Μονέτ και του Πικάσσο. 

Δείτε τα απίστευτα έργα του εννιάχρονου ζωγράφου:











Οι γονείς του Kieron, η μητέρα διατροφολόγος και ο ηλεκτρολόγος πατέρας, κάνουν καταπληκτική δουλειά με το μεγάλωμα ενός παιδιού ιδιοφυΐα

Η περιουσία που συσσωρεύει ο μικρός φυλάσσεται στην τράπεζα για να την αποκτήσει στα 18, ενώ η καθημερινότητά του, πέρα από την ζωγραφική, απαρτίζεται από το σχολείο, το διάβασμα και πολύ..ποδόσφαιρο. Σε κάθε του έκθεση γίνεται πανδαιμόνιο, και τα έργα του συνήθως πωλούνται όλα μέσα στο πρώτο τέταρτο. Αγοραστές από την Κίνα έως τις ΗΠΑ είναι σε μόνιμη λίστα αναμονής. Ωστόσο οι γονείς, κρατούν τον Kieron μακριά από τα -επικίνδυνα εκτυφλωτικά- φώτα της δημοσιότητας, και δεν τον πιέζουν ποτέ να ζωγραφίσει "κατά παραγγελία" ή για χρήματα.


Το άρθρο και τις φωτογραφίες τα βρήκα στο Internet... και τα αφιερώνω στις ""συμμαθήτριες μου"" στο μάθημα της ζωγραφικής....
""Κορίτσια έχουμε χρόνο μπροστά μας για να δημιουργήσουμε και εμείς απίστευτους πίνακες!!!!!!!!!!"" 

30 σχόλια:

  1. xi!!!...xi!!!!..........................
    .............................
    .......irida.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας καθηγητής μας στη Σχολή μας έλεγε οτι..ο Θεός κάποιες φορές "φιλά" τα " έργα "Του πριν τα στείλει στη Γη..Αυτό το παιδί πήρε πολλά φιλιά.Καλημέρα Βίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στον μικρό στην ηλικία...αλλά μεγάλο καλιτέχνη!!!...να τον χαίρονται οι γονείς του!...Τέτοια να λες Ποδηλάτισσα και να μας ανεβάζεις...μαζί με τις συμμαθήτριες σου κι`εμένα...
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στον μικρό καλλιτέχνη!!!!!!!καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπέροχα!!!Τα έργα του δεν υστερούν εμπειρων ζωγράφων και για να γίνονται ανάρπαχτα δηλώνουν την προικισμένη του ικανότητα!!!!τυχεροί οι γονείς με τέτοιο ταλέντο στην οικογένεια....Αλλά μπράβο και σε σένα που το ανέβασες....είναι χρήσιμο για όλους μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα, τι αστεράκι είναι αυτό?
    Τι απίστευτους ουρανούς ζωγραφίζει !!!!
    Ο πιτσιρικάς θαύμα μέχρι να φτάσει στην ηλικία μας , θα χει δημιουργήσει απίστευτα έργα και θα ναι από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους ζωγράφους !!
    Ο μικρός ζωγράφος έχει χρόνο μπροστά του !!
    Εμείς το παλεύουμε , γιατί αγαπάμε τη ζωγραφική, είμαστε αισιόδοξοι άνθρωποι και βλέπουμε την φωτεινή πλευρά της ζωής !!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..Αυτες οι ψυχουλες των παιδιων..ειναι ευλογημενες..να σαι καλα..φιλια σε ολους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάποιοι λένε πως μέσα από το σώμα κάποιων ανθρώπων εκφράζονται πολύ μεγάλοι καλλιτέχνες που έφυγαν απ' τη ζωή τόσο στη ζωγραφική όσο και στη μουσική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακάρι να συνεχίσει και στην ενήλικη ζωή του να ζωγραφίζει...Θα'χουμε να απολαύσουμε πολλά!!! Είναι υπέροχος ο μικρούλης. Εγώ θα ευχηθώ να κάνει αυτό που αγαπά στη ζωή του και να μη παρασυρθεί από φώτα και χρήματα!!! Φαίνεται πως έχει τη σωστή οικογένεια για να τον οδηγήσει εκεί που πρέπει. Όσο για σας μικρές μου ταλεντάρες...έχω κι εγώ να δω πολλά από σας...είστε μόνο στην αρχή!!! Τα φιλιά από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι να γεράσειςςςςςς, θα προλάβεις να καμαρώσεις τα ......ταλέντα.

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα παιδιά
    Υπερήφανοι γονείς.

    Ευχαριστούμε Βίκυ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο του! Όντως πολύ καλός σε αυτό που κάνει... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσύ Βίκυ πλησιάζεις την ηλικία των 9 και ήδη το ταλέντο σου άρχισε να λάμπει.
    Εμείς ακόμη αργούμε πολύύύύύ. Και να φτάσουμε στην ηλικία των 9 αλλά και να λάμψουμε.χα χα χα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΑΧΑ!!!
    Γέλασα με το πιο πάνω σχόλιο!!!
    Και βέβαια θα κάνετε κι εσείς τέτοια αριστουργήματα!!!
    Και καλύτερα μάλιστα!!!
    (Αστέρι ο πιτσιρίκος!!!)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Βίκυ μου!!!!!!! πραγματικά πανέμορφη η ανάρτησή σου και με πολλά ηθικά διδάγματα για μικρούς και μεγάλους για παιδιά και γονείς!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι απίστευτος ! Μακάρι αυτό το ταλέντο να του φέρει ευτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απίστευτο ταλέντο ο πιτσιρικάς! Καλότυχος να'ναι στη ζωή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικά απίστευτος ο μικρός ! Υπέροχα τα έργα του! Εύχομαι να τον φτάσετε κι εσείς κάποια μέρα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Βικάκι μου!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Βίκυ μου!!!Ε αυτό το παιδί δεν παίζεται!!!Τι ευλογημένα χέρια που έχει!!Ταλέντο !!!Μπράβο του!!!Γεννημένος ζωγράφος!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. θεικοοοοοο χαρισμα!!!θαυμαστος ο μικρος ζωγραφος!
    σε ευχαριστουμε που το μοιραστηκες μαζι μας!
    πολλα φιλακια βικουλααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ναι, ναι Βικούλα μου, ποτέ δεν είναι αργά μάτια μου!!! Που ξέρεις, μπορεί να έχουμε την ανάλογη αποδοχή στην άλλη ζωή μας.... γιατί για την παρούσα δεν το βλέπω!!! Πάντως κάνουμε ό,τι μπορούμε οι γυναίκες!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλη χρονια Βικυ μου!!Ο μικρος ειναι ενα ταλεντο που ξεδιπλώνεται..Μπραβο και στην οικογένεια του για τις αρχες που του εχουν περασει.Φιλια πολλά και καλή συνεχεια σε οτι κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βίκυ μου ο πιτσιρικάς είναι φοβερός. Αφού δεν μπόρεσα να ζωγραφίσω ετσι στα νιάτα μου, και αυτά που κάνω τώρα πολλά μου είναι!! Αυτά λέγονται ταλέντα και παιδιά θαύματα!! Σε ευχαριστούμε που μας τον γνώρισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πώς γεννιούνται βρε παιδί μου άνθρωποι τόσο χαρισματικοί!!!! Φαντάζομαι πώς νιώθουν οι γονείς του που έχουν μια τέτοια ιδιοφυία! Απίστευτος ο μικρός!!!
    Άντε κορίτσια, είσαστε σε καλό δρόμο.... δεν είναι μακριά η waiting list και για τα δικά σας έργα!!!!!!
    Φιλάκια Βικούλα

    ΥΓ. Τόσα χρόνια πάνω στο πληκτρολόγιο και δεν έμαθα πώς γίνεται να βάλω ΚΑΙ τόνο ΚΑΙ διαλυτικά πάνω σ' ένα φωνήεν!!!!!! Απίστευτο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό θα πει ταλέντο!! Να είναι γερός δυνατός ώστε να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες της ζωής τόσο εύκολα όπως ζωγραφίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή εβδομάδα Βίκυ μου γεμάτη όμορφες δημιουργίες.Ο μικρός που ανακάλυψες στο διαδίκτυο πραγματικό ταλέντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μεγάλο ταλέντο αυτό το παιδί! Πιστεύω ότι όλοι όσοι ασχολούνται με τη ζωγραφική είναι άνθρωποι ευαίσθητοι, ονειροπόλοι, με απίστευτη ζωντάνια και δημιουργικότητα. Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα πολλών κοινών μας φίλων μέσα στη γειτονιά μας!

    Καλή χρονιά, αγαπημένη φίλη Βίκυ (Ποδηλάτισσα)! Να έχεις υγεία, χαρά και αγάπη στη ζωή σου!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πλάκα μου κάνεις...Αμα εχεις ταλέντο παιδάκι μου...!! Ειναι απιστευτος!
    Ευχαριστουμε που μας τον γνωρισες και ευχομαι εσυ και η συμμαθητριες σου Βικυ μου να τον φτασετε και να τον ξεπερασετε και μετα να κανουν ουρα και για τους δικους σας πινακες!!!!!!!!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και εγώ αυτό θα εγραφα...πλακα μου κανεις βικυ μου;... ΤΙ παιδί!!!!! τι ζωγραφος!!!! υπέροχα τα εργα του!!!!! θα το δειξω και της κορης μου ..που ασχολήται και εκεινη ερασιτεχνικα με το
    (αθλημα) Βικυ μου παλι καθηστερησα να περασω ..τι να κανω μάτια μου με τις δουλειες; να σου πω δεν φταινε αυτές φταιω εγώ που τις αφήνω πίσω για να ερθω στην παρέα.. έεεεε δεν γίνονται και μονες τους...!!!!!φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...