Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Όταν το ποτό τελείωσε......

Το πάρτι το γενεθλίων τελείωσε……  και μαζί του και μερικά μπουκάλια από ποτό…  ένα από αυτά όμως αρνήθηκε να κατέβει μαζί με τα υπόλοιπα στην αποθήκη… και αποφάσισε να αλλάξει χρήση… 


Άρχισε να φοράει μια άσπρη στολή… 




 Μετά μια ασημένια...

ύστερα έκανε ένα μακιγιάζ με ακρυλικά και πατίνες...  έπιασε φιλίες με αριστοκρατικές κυρίες....



 έβαλε και στην κεφαλή του ένα κόκκινο κερί... 




και αποφάσισε από άδειο μπουκάλι...   να γίνει ρομαντικό κηροπήγιο 



89 σχόλια:

  1. Να φωτίζει τα επόμενα χρόνια και να δείχνει δρόμους γεμάτους όνειρα και υγεία.
    Για άλλη μια φορά περαστικά και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Φιλάκια Βικάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρούλα μου σε ευχαριστώ και πάλι... βλέπω το ξενυχτάς και εσύ!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ!
    ΤΟ Dimple ΕΓΙΝΕ ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ!!!!!!!!!!!!
    ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΕ ΤΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ; ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ! 3 ΚΥΡΙΕΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ! Ε! ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΟ ΤΗΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Εφάκι μου!!! Τα σχέδια τα έκανα με κόλλα σιλικόνης!!!!

      Διαγραφή
  4. Τα γενέθλια δεν τα πρόφτασα λόγω απουσίας.
    Να σου ευχηθώ τα καλύτερα που σου χρωστά η ζωή!

    Για το μπουκάλι δεν έχω λόγια!!!

    Φιλιά της καλημέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αντιγόνη μου για τις ευχές!!! Σου εύχομαι Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  5. καλημερα..εισαι σαν τα ξωτικα οντως..μας μαγευεις με τα μαγεμενα σου τα χερια..και βγαζεις αυτην την αχνη ονειρεμενη αυρα..ομορφο σ.β..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με τον καλό σου λόγο!!!!! Αν τα δικά μου χέρια είναι μαγικά…. Τα δικά σου τι είναι Μαράκι μου???? Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημερα κατι ηξερε το μπουκαλι και δεν εφτασε ποτε στη αποθηκη!!!!
    Εγινε πολυ πολυ ομορφο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω και πολύ με τα μπουκάλια... αλλά είπα να προσπαθήσω!!!

      Διαγραφή
  7. καλημέρα!!! αγνώριστο έγινε το μπουκάλι!!! Τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό Βικούλα μου θυμίζει μπουκάλι από ουίσκυ Dimple (μιά μορφή μπουκαλιού που με εντυπωσίαζε από παιδάκι

    http://images.bidorbuy.co.za/user_images/754/431IMG_3393%2811-06-2008%29.JPG

    Eχω μετικές απορίες στην κατασκευή αλλά σκοπός σου δεν ήταν ν'ανεβάσεις μάθημα οπότε δεν θα σε κουράσω. Απλά θα σχολιάσω, εξαιρετικά ρομαντικό το κηροπηγιο και ομορφη κατασκευή. Γειά στα χεράκια σου καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου το μπουκάλι του Dimple είναι… και φυσικά μπορώ να σου λύσω όλες τις απορίες σχετικά με την κατασκευή του και δεν θα κουραστώ καθόλου!!!! Φιλιά πολλά καλό Σαββατοκύριακο και Καλά ψησίματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τελικά δεν κατάφερε ή να πω δεν τόλμησε, κανείς να το αντιγράψει το design της Dimple...χμ! Από παιδάκι το θυμάμαι. Κρίμα που δεν πίνουμε ουίσκυ σ'αυτό το σπίτι αλλά μπουκάλια σουλατσάρουν. Υπάρχει ένα με ενδιαφέρουσες καμπύλες από κρασί Πόρτο. Μου έβαλες ιδέες γιά την τύχη του....χα χα χα

      Διαγραφή
    3. Επειδή στο δικό μας το σπίτι τα μπουκάλια του Dimple μάλλον είναι πιο πολλά από όσα πρέπει.... να σου κρατήσω μερικά!!! αλλά και το μπουκάλι από το Πόρτο (επειδή το ξέρω) νομίζω θα γίνει τέλειο... άντε ακόμα δεν ξεκίνησες να το φτιάχνεις!!!!!!

      Διαγραφή
  9. καλημέρα !! Πολύ εντυπωσιακό !!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τέλειο!!! Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες...Μέσα στα τόσα μπουκάλια που μάζεψα έχω και ένα dimple...αύριο θα ακολουθήσω τις οδηγίες σου και ανυπομονώ να δω το αποτέλεσμα μου...φιλιά!!!καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βίκη μου πολύ όμορφο το μπουκάλι... δεν δοκίμασα ποτέ αλλά νομίζω πως θα μου είναι δύσκολο.. φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κορίτσι μου κάνεις καταπληκτικά πράγματα…… αυτά σου φαίνονται δύσκολα??? Δοκίμασε και σίγουρα θα φτιάξεις κάτι τέλειο!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Η τεχνική αυτή πάντα με εντυπωσιάζει, ίσως γιατί δεν την έχω προσπαθήσει ποτέ. Το αποτέλεσμά σου είναι τόσο όμορφο, που θα το κάνω σύντομα, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα το κάνεις σύντομα και σίγουρα το αποτέλεσμα από τα δικά σου χέρια θα είναι τέλειο!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Η μεταμόρφωση δεν υπάρχει, αλλαξε χρήση το μπουκάλι!Εγινε αγνώριστο και πολύ όμορφο!Να'σαι καλά και καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσο μακιγιάζ... πράγματι έγινε αγνώριστο!!! χα!χα!χα! Καλό Σ/Β!!!

      Διαγραφή
  14. Τέλεια η μεταμόρφωση!!!
    Υπέροχο το αποτέλεσμα!!! Και θα σου θυμίζει και τα γενέθλιά σου!!!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο δεν θα το έλεγα..... απλά ρομαντικό!!!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  15. Εσύ, παιδί μου, δε λες να συμμορφωθείς, να μη δουλεύεις, να μη χρησιμοποιείς τον computer!!! Τι να σου πω.... Το Dimple έγινε φανταστικό!
    Και η σιλικόνη κάνει θαύματα, σε επιδέξια χέρια βέβαια!!!!!!
    Να είσαι καλά και να προσέχεις.....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί φωνάζεις παιδάκι μου…. με την άδεια του γιατρού επανήλθα!!!!! Δεν κάνω του κεφαλιού μου…. εξάλλου αρκετά ξεκουράστηκα !!!! Φιλιά και Καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  16. Μπράβοοοοοο! Φανταστική μεταμόρφωση! Πολλά φιλάκια Βικάκι μου χρυσοχέρικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανταστικό δεν θα το έλεγα... ήθελε πολύ προσπάθεια για να γίνει όπως το λες!!! Φιλάκια γλυκιά μου !!!!!!

      Διαγραφή
  17. Πάρα πολύ όμορφο!!
    Από ψυχρό γυαλί σε ξεχωριστό στολίδι που σε μεταφέρει σε άλλες εποχές!!
    Να είσαι καλά, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα άχρωμα πράγματα... και ειδικά αυτά από γυαλί δεν τα αντέχω!!!!!!! Τουλάχιστον έτσι δίνει έναν ρομαντισμό!!!! Φιλάκια πολλά Μαντρικάκι και Καλό Σ/Β!!!!

      Διαγραφή
  18. ουάου!!! τι μεταμόρφωση είναι αυτή! το έκανες τέλειο! τα συγχαρητήρια μου

    να έχεις ένα όμορφο σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απορώ πώς κρατιόσουν τόσον καιρό !!! Η μήπως έφτιαχνες διάφορα και θα μας τα δείξεις μαζεμένα ??χαχαχά ! Τέλειο έγινε το μπουκάλι! Και πολύ ρομαντικό !! Από καιρό θέλω να δοκιμάσω αυτήν την τεχνική αλλά δεν το τολμώ.
    Καλό Σαββατοκύρακο Βίκυ μου! Ελπίζω να περάσεις κι από μένα κάποια στιγμή. Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω πως κρατιόμουν... μάλλον σαν θηρίο σε κλουβί... τα έβαζα με τους πάντες και τα πάντα γιατί δεν μπορούσα να κάνω απολύτως τίποτα!!!!!!!!!! Άντε περιμένουμε να δούμε κάτι δικό σου με αλουμινόχαρτο. Πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Βίκυ μου, είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!
    θα καταντήσω γραφική που γράφω συνέχεια την ίδια φράση, αλλά τι να κάνω; Φταίω εγώ, που όλες εσείς εδώ μέσα φτιάχνετε τόσο όμορφα πράγματα; ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ, ΟΛΩΝ ΕΣΑΣ ΜΕΣΑ ΕΔΩ, ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
    Μπράβο σου Βίκυ μου, πάω να το ξαναδώ!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!
    Σου στέλνω και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τι να πούμε για την υπέροχη φωνή σου!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια και Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Πάρα πολύ όμορφο !!
    Το συγκεκριμένο μπουκάλι έχει πολύ ιδιαίτερο σχήμα , ιδανικό για μεταμόρφωση σε διακοσμητικό, αλλά θέλει μεγάλη φαντασία και χέρια ειδικού για να γίνει από ουισκομπούκαλο ρομαντικό κηροπήγιο!!
    Τα κατάφερες θαυμάσια !!
    Μ αυτά και μ αυτά, θα με κάνετε να μαζεύω τα πάντα και δεν θα πετάω τίποτα (μπουκάλια, καπάκια, αλουμίνια κλπ)
    Σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Και βέβαια δεν πρέπει να πετάς τίποτα... χέρια σαν τα δικά σου μπορούν άχρηστα αντικείμενα να τα κάνουν έργα τέχνης!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  22. ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΦΟΡΕΣΕΣ ΚΙ ΕΜΑΣ ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ!!!! ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΚΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΤΥΣΕΣ ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΒΙΚΑΚΙ ΜΑΣ ΜΑΣ ΕΛΛΕΙΨΕΣ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σας φόρεσα τα γυαλιά... απλά προσπαθώ να κάνω διαφορετικά πράγματα!!! Και εσείς μου έχετε λείψει... γιατί αυτή η γειτονιά είναι πολύ super!!!!!! Φιλάκια Πολλά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Πόσο πολύ όμορφο το έκανες!!!! Φέρνει "κάτι" από άλλη εποχή! Θα με μαλώσεις, αν ευχηθώ..τώρα για τα γενέθλιά σου?? Κάπως..κάπου..μου ξέφυγε η προηγούμενη ανάρτηση...

    Όσες ευχές αυθόρμητα
    οι άλλοι θα σου πούνε
    εγώ, απλά, σου εύχομαι
    αληθινές να βγούνε.

    Χρόνια πολλά, πολλές χαρές,
    καημό να μη γνωρίσεις
    κι ό,τι στ' αλήθεια επιθυμείς,
    γρήγορα ν' αποκτήσεις!

    Χιλιόχρονη και πάντα ευτυχισμένη :0)! Καλό Σ/Κ και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! μετά από τέτοια μαντινάδα μπορώ να σε μαλώσω....!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Πολύ 'ομορφο το έκανες..αυτή τη τεχνική τη φτιάχναμε με ..κερί και μαυρίζαμε το αλουμινόχαρτο με..μπογιά παπουτσιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!!!!! ωραία η ιδέα να γίνει με κερί και μπογιά παπουτσιών να μην σου πω ότι σύντομα θα το δοκιμάσω!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  25. Bικυ μου τα χερακια σου εκαναν θαυματα ειναι πανεμορφο!!!!!Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ,,,,ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΑΛΛΗ ΧΡΗΣΗ.....ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ !!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ καλή η αλλαγή,πολύ έξυπνο να το κάνεις κηροπήγιο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπουκάλι από μόνο του ζητούσε να γίνει κηροπήγιο!!! χα!χα!χα!

      Διαγραφή
  28. Viki mou na ta ekatostisis!!! to boukali fisika egine agnoristo!!!! filakia polla!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πλήρης επαναφορά!!!Κάναμε και δουλίτσα;Μπράβο Βικούλα...Πανέμορφο το μπουκάλι σου! Άντε γιατί έχουμε δουλειές...θα σε ενημερώσω...Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σε ευχαριστώ!!!! περιμένω ενημέρωση... όπως βλέπεις είμαι έτοιμη για δράση... άντε γιατί σπάσανε τα νεύρα μου από την απραξία όλες αυτές τις μέρες!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Καλόοοοοοοοο!!!!!!!! Να'σαι πάντα καλά, Βίκυ μου, με τις ομορφιές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοοοοοοοοοοοό... αλλά ποιά μου έδωσε τις πληροφορίες για την τεχνική????? Φιλάκια Πολλά πολλά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Bίκη μου δεν έχω λόγια το έκανες πανέμορφο το μπουκάλι και οι παραστάσεις με τις κυρίες είναι φανταστικές!!!Μπράβο!!Φιλάκια και χρόνια σου πολλά αν και λίγο καθυστερημένα!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές όποτε και αν έρχονται είναι πάντα καλοδεχούμενες!!! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Πανέμορφο το μπουκάλι σου!Μπράβο!Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αριστοκρατικό το μπουκάλι σου. Μας έβαλες τα γυαλιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε!!!!! ναι με τόσες "Κυρίες των Τιμών" επάνω του... μπήκε και αυτό στην "Αριστοκρατία"!!! χα!χα!χα!

      Διαγραφή
  34. Τιποτα δεν παει χαμενο στα χερακια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όμορφο και ρομαντικό το κηροπήγιο-μπουκάλι,που βρήκε τη δική του καινούρια χρήση.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο μπουκάλι.... που πραγματικά του ταίριαζε να γίνει κηροπήγιο!!!! Πολλά φιλία και καλή εβδομάδα!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Δεν έχω λόγια!!! Τα κάνεις όλα τόσο όμορφα και μοιάζουν τόσο ρομαντικά και ιδιαίτερα!!! Καλή εβδομάδα να έχετε και καλή Πρωτομαγιά να περάσετε!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου σε ευχαριστώ!!!! Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα και καλή πρωτομαγιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Βίκυ μου γλυκειά, αριστούργημα έγινε!!μπράβο σου!!! Ξέρεις να μεταμορφώνεις το κάθε απλό σε μεγαλειώδες!! φιλάκια και καλή σου Πρωτομαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω!!!!!!! Με όλα αυτά που μου λέτε... θα μεταμορφώσω το αυτοκίνητο σε καλάμι!!!! θα το καβαλήσω και θα τρέχω η ψωνισμένη!!!! Πολλά φιλάκια Φανούλα μου!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Η μεταμόρφωση είναι θεαματική!!!
    Είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τί σχόλιο να κάνεις κανείς τώρα???
    Είναι υπέροχο το αποτέλεσμα!!!
    Πολλά-πολλά μπράβο στην έμπνευση κ' στη δημιουργικότητά σου!!!
    Καλή εβδομάδα κ' καλό μήνα!!!
    (Α, και ο δίσκος της προηγούμενης ανάρτησης...
    απλά, Τ Ε Λ Ε Ι Ο Σ ! ! !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ 2j από την πανέμορφη Σύρο!!!!!

      Διαγραφή
    2. υπέροχο τι καλά που τέλειωσε το ποτό και έγινε το μπουκάλι αριστούργημα

      Διαγραφή
  40. ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΛΙΚΟΝΗ!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Known as farmacia on line Jet, it was Michael Bennet's turn. Recent evidence of increased immune cell activation and increased free radical production in the areas of the relationship".

    My web blog your domain name

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. As far as I know, especially over the course
    of their relationship. The procedure is reported to have contracted heart problems and other
    health related pharmaceutical items. Just a good chat: Surprise solution to lack of
    libidoFrom next Monday, farmacia on line will be available
    for free only by linking to this page. Second, the combination can be life threatening.
    From the limited amount of internal storage as well as other
    outcomes. That way, you ll knowthat security runs high at that farmacia on line.
    On March 27, 1998, the U.

    my web blog; see post

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. So where does Farmacia On Line come in? Twenty years ago this July, I went to photograph McKeesport, PA, I made our good byes and
    said it helped with the occasional FM radio, Twitter auto-updating, Gmail push notifications and no live wallpaper.
    Admittedly, we didn't like as much was the alert lighting, which is in the grip of a months-long internal rebellion. Not to worry, though -- other slides in the gallery below.

    Here is my homepage: visit this site right here

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. This will help you to alter the quantity of blur easily and allow camera make other
    critical decisions when you are shooting. There is a host of in-camera editing options such as
    red-eye reduction, cropping, color balance, straightening, fish-eye effect, etc.
    The zoom manage is actually a rotary bezel around the shutter button, and it really is a bit jerky, but with 12 actions between minimal and optimum it's able of relatively precise framing.

    Have a look at my site: nikon d7100 review

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. One user reportedly says that this cover might have got smashed when
    the phone was ran over by a car, but it did
    its job in protecting the phone. Irrespective of class and standard, this most significant
    communication tool is now important for all as we need food, water,
    shelter etc. Online retailers like Expansys, Clove and Mobile - Fun have indicated
    that the white version of Samsung Galaxy Nexus will
    be available within February next.

    Also visit my homepage galaxy s3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...