Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Απλά... ΑΓΑΠΗ



Αυτές οι φωτογραφίες των δύο πουλιών τραβήχτηκαν στην Ουκρανία.

Η γυναίκα του έχει τραυματιστεί και η κατάσταση είναι πολύ άσχημη.

 Της φέρνει φαγητό και την φροντίζει στοργικά

 Της φέρνει κι άλλο φαγητό, όμως σοκάρεται από το θάνατό της και προσπαθεί να την συνεφέρει 

 Συνειδητοποιεί ότι είναι νεκρή και κλαίει γοερά

 Στέκεται πλάι της κι εξακολουθεί να κλαίει

  Αποδέχεται πια ότι δεν θα ξαναγυρίσει κοντά του...

 Ο φωτογράφος που τις τράβηξε, τις πούλησε με συμβολικό αντίτιμο σε πασίγνωστη γαλλική εφημερίδα, και όλα τα φύλλα της συγκεκριμένης εφημερίδας ξεπουλήθηκαν την ημέρα της δημοσίευσης αυτών των εικόνων.


18 σχόλια:

  1. ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΉ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΠΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ.......ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν είχα το τροχαίο με το αυτοκίνητο και τηλ στον συζυγό μου, μου μιλούσε με απίστευτη ηρεμία. Όταν ήρθε στο νοσοκομείο που με πήγανε εξίσου το ίδιο!!! Όταν με ετοιμάζανε για χειρουργείο ήταν εξίσου ήρεμος!!! Το Δεκέμβρη που μας πέρασε, περάσαμε κάτι πολύ σκληρό ήταν εξίσου ήρεμος όταν μου ανακοίνωνε κάποια πράγματα!!! πρόσφατα σε μια κουβεντούλα που είχαμε κατάλαβα αλλά και μου το είπε ο ίδιος ότι ο κάθε ένας θρηνεί με τον τρόπο του!!!!!
    Το πουλάκι που θρηνεί μου θυμίζει εμένα!!! Βίκυ μου σε φιλώ!!!!! να είμαστε όλοι καλά και σε αυτές τις εποχές ας είμαστε πλούσιοι σε αισθήματα!!!! και όπως λέει και ο Γέροντας Παίσιος εκεί που υπάρχει το δάκρυ υπάρχει και ο Θεός!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οσο σκληρο και αν εινα..το Φευγειο της καθε ζωντανης υπαρξεις..ειναι Δικια Του Επισκεψη..εμεις ομως πρεπει να το δεχθουμε..και η χαρα σ'ολο τον θρηνο..ειναι να προχωρησεις διχως αυτον-αυτην..μπροστα..νασαι καλα κοριτσι..καλο απογευμα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΕΧΩ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ.....ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΕΧΩ ΨΥΧΩΣΗ.
    ΣΕ ΦΙΛΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οπως το λές ΒΙΚΗ μου απλά ΑΓΑΠΗ......τι συναισθήματα σου γεννά αυτή η φωτογραφια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    φιλια πολλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απίστευτο...
    Η μικρη ψυχούλα τι κρυβει μέσα της...Τόσα που πολλοί ανθρωποι είναι ανίκανοι να νιωσουν...
    Καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πραγματικά συγκλονιστικό!!! Μου το έχουν στείλει σε email και είναι από τα λίγα που δεν έχω σβήσει...
    Φιλιά πολλά Βικούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To είχα δει κάπου ...εκλαψα και πάλι τώρα δάκρυσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι εικονες με συγκινησαν, το βιντεο ομως τα λεει ολα!!!! Καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ολα τα ζώα καταλαβαίνουν και αισθάνονται όπως και οι άνθρωποι,απλώς εμείς δεν καταλαβαίνουμε αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ Φ/Β.
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΕΣ!!!!
    ΥΣΤΕΡΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΖΩΑ!!!!!!!
    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό μπορούμε να το στείλουμε παρακαλώ σε όλους του κυνηγούς και τις ομάδες τους...Και μη μου πείτε γιατί τα βάζω με τους κυνηγούς...δεν με ενδιαφέρει εάν κυνηγούν με άδεια ή όχι...τι λέει η άδειά τους... πως σήμερα το πουλάκι δεν θα στενοχωρηθεί;Το κάνουν καθαρά από διασκέδαση όχι για επιβίωση οπότε είμαι εντελώς αρνητική.Ευχαριστώ Βίκυ μου που ήσουν εκεί.Ευχαριστώ που είσαι πάντα εκεί...Καλό βράδυ να'χετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγκλονιστικά συγκινητική η ιστορία με τα πουλάκια... έχω ανατριχιάσει. Ψυχούλες μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...