Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΠΕΙ...


Τι είναι η αγάπη;


Ζωγραφική σε βότσαλο



Decoupage με χαρτί σε καλαπόδι, παλαίωση με πατίνες

Δεν είναι συμπόνια μήτε καλοσύνη.
Στη συμπόνια είναι δύο, αυτός που πονάει κι αυτός που συμπονάει.
Στην καλοσύνη είναι δύο, αυτός που δίνει κι αυτός που δέχεται.
Μα στην αγάπη είναι ένας.
Σμίγουν οι δύο και γίνοναι ένα.
Δεν ξεχωρίζουν.
Το εγώ κι εσύ αφανίζονται.
ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΠΕΙ ΧΑΝΟΜΑΙ…
Νίκος Καζαντζάκης


35 σχόλια:

  1. ΒΙΚΥ ΒΛΕΠΩ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑΠΟΔΙ!!!!!!!!ΑΧ!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΤΣΑΛΟ ΜΕ ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!!!!ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕΣ; ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ....ΑΧ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Εφούλα, σιγά τις δημιουργίες... δεν χάθηκα γιαυτό, απλά με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας δεν είχα διάθεση!!! Φιλάκια Πολλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Βικούλα καλημέρα...όμορφα τα λόγια του Καζαντζάκη.Όμορφες και οι δημιουργίες σου...αλλά επέτρεψέ μου να σταθώ στο βότσαλο που είναι ζωγραφιστό.Είναι πανέμορφο,καλοφτιαγμένο και με όμορφα χρώματα.Χαίρομαι πολύ όταν βλέπω ζωγραφική και δεν το κρύβω!Μπράβο Βίκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Μαράκι μου στο βότσαλο έχω σταθεί... μαζί με τα λόγια του Καζατζάκη, δώρο στον σύζυγό μου!!!!! Θα τα πούμε αύριο!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. πανεμορφα λογια..συνδιασμενα αψογα με τις ομορφες δημιουργιες σου..νασαι καλα ψυχη μου..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνδιασμένα για να προσφερθούν στον άνθρωπο που πραγματικά με αγαπά και με στηρίζει... χρόνια τώρα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Βίκυ, όμορφα λόγια και ακόμη πιό όμορφες οι δημιουργίες σου.Να είσαι καλά . Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛ ΤΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ, ΕΜΕΙΣ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΟΛΑ;
    ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΟΤΣΑΛΟ ΣΟΥ !!!!!!!!
    ΤΑ ΚΑΛΑΠΟΔΙΑ , Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου τα δικά σου καλαπόδια που είναι???? εγώ φταίω που δεν έκανα πρό(σ)κληση με καλαπόδια!!!!!!!! Φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΝΑΙ ΝΑΙ !!!!!!!!!
      ΚΑΝΕ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΑΣΙΣΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ!
      ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία όλα ειδικά τα καλαπόδια σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βίκυ μου, τι όμορφη αυτή η ανάρτηση! Καταρχήν οι δημιουργίες σου είναι τόσο ΟΜΟΡΦΕΣ!!! Τις καμάρωνα αρκετή ώρα. Ιδιαίτερα μου άρεσε το βότσαλο. Τι όμορφο που είναι!!!
    ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΠΕΙ ΧΑΝΟΜΑΙ! Τι όμορφη φράση, και πόσο αληθινή από θεολογικής άποψης.
    Εγώ θα πρόσθετα: ΑΓΑΠΗ = ΘΕΟΣ!
    Πολλά φιλάκια Βίκυ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πόσο πιο τρυφερό θα μπορούσε να είναι απο αυτη την ανάρτηση χρόνια πολλά για την κάθε μέρα που περνάει με σταγόνες αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι την τρυφερότητα αυτής της ανάρτησης την εισπράττω από αυτόν τον άνθρωπο 36 χρόνια τώρα!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Η αγάπη απονέμεται πάντα σαν δώρο, ελεύθερα, πρόθυμα, απροσδόκητα.

    Προσφέρεται ακόμα και όταν οι άλλοι δεν την αναγνωρίζουν και δεν την εκτιμούν.

    Δεν αγαπάμε για να μας αγαπήσουν, αγαπάμε γιατί έτσι νιώθουμε…

    Λεο Μπουσκάλια

    Πολυ ομορφο το βοτσαλο αλλα το καλαποδι αξιζει πολυ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα έλεγα πως η Αγάπη είναι το Άλφα(γαπ)Ωμέγα στην ζωή μας!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Υπέρτατο συναίσθημα η Αγάπη!!!!! Καλό βράδυ Βικούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέρτατο συναίσθημα Κική μου η Αγάπη... η απουσία της δημιουργεί την δυστυχία στα άτομα μα και στις κοινωνίες!!!!!!

      Διαγραφή
  11. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΛΑ.ΕΙΔΙΟΣ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ ΣΤΟ ΒΟΤΣΑΛΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Αγαπώ θα πεί χάνομαι". Τί όμορφα λόγια !
    Υπέροχο το βότσαλο που έφτιαξες για τον αγαπημένο σου! Αλλά και τα πουλάκια στο καλαπόδι είναι σκέτη γλύκα ! Κάθε πρωϊ σε σκέφτομαι, όταν αλλάζω την ημερομηνία στο καλαπόδι που στόλισε τον τοίχο μου (ξέρεις εσύ...).
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου και εγώ σε σκέπτομαι... μας λείπεις τον τελευταίο καιρό!!!!!! Φιλάκια Πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Τα καλαπόδια σου είναι πάντα υπέροχα, το βότσαλο όμως με κατέκτησε.... Το τέλειο δώρο για τον καλό σου τέτοια μέρα!!! Και μαζί με τα τόσο όμορφα λόγια του Καζαντζάκη τα "έδεσες" τέλεια.....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι γλυκος ανθωπος που εισαι Βικυ μου!!!Φιλια πολλα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ !!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΑΠΟΔΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να αγαπάμε λοιπόν γιατί.... χανόμαστε!!! Πολύ όμορφη ανάρτηση, το βότσαλο και το καλαπόδι, υπέροχα!!!! Να είσαι καλά. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το βότσαλο σε συνδυασμό με τον Καζαντζάκη πως να μην σε λατρεύει ο σύζυγος.Πάντα τέτοια.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...