Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Παραλαβή Δώρου......

Το κουδούνι κτυπούσε ανυπόμονα...   ήταν ο ταχυδρόμος που φώναζε "ο φάκελος είναι αρκετά παχουλός δεν χωρά στο γραμματοκιβώτιο"!!!
κατέβηκα τρέχοντας... η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα τίποτα από πουθενά και ή έκπληξη ήταν μεγάλη...   ο στρουμπουλός φάκελος ήταν από την αγαπημένη misirlou misirloumisirlou
και το περιεχόμενό του....
μια επιστολή από την misirlou και το δωράκι που είχα κερδίσει στο gineaway του handmadeArt2!!! τον Σεπτέμβριο...


Στο τέλος της επιστολή έγραφε... "εύχομαι να σου αρέσει και να βρει μια γωνιά στο σπίτι σου..."

Το δώρο σου υπέροχο και σε ευχαριστώ πολύ... όχι απλά μου άρεσε, αλλά θεωρώ τιμή μου να έχω κάτι από μία σπουδαία δημιουργό όπως εσύ... και φυσικά βρήκε την θέση του στο σπίτι μου... δίπλα σε "καράβια στο λιμάνι της Ύδρας"...

μα πάνω απ΄όλα μία θέση στην καρδιά μου........  Σε ευχαριστώ!!!!!!!!!



32 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφο !!! Να το χαίρεσαι Βικούλα ! Ενα τέτοιο έργο από την Μισιρλού αξίζει πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου, είναι πολύ όμορφο το δώρο σου...
    δικαιολογημένη η θέση του στην καρδιά σου!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μισιρλού σε μεγάλα κέφια είναι αυτό!Πανέμορφο Βικούλα...είσαι πολύ τυχερή που έχεις ένα τόσο όμορφο έργο σπίτι σου!Τα κορίτσια επέστρεψαν με πολύ κέφι και θα δούμε υπέροχα πράγματα και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ηρθε κιολας???
    Χαιρομαι πολυ που σου αρεσε ...μου τονωνεις το ηθικο γιατι ειναι γνωστη η ανασφαλεια μου οταν φτιαχνω κατι για καποιον αλλον.
    Μου εδωσες μεγαλη χαρα!!!Nα σαι παντα καλα!!
    φιλια πολλαααα misirlou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ''ήρθε κιόλας΄΄; Απο τον Σεπτέμβριο και έχουμε Φεβρουάριο; Τα ελληνικά ταχυδρομεία φταίνε, ή εσύ, Μισιρλούκα μου;

      Διαγραφή
  6. Τελειο και εσυ τυχερη που θα στολιζει το σπιτικο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τυχερηηηη ειναι τελειο!!!Βικακι μου φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα είναι ψέμματα αν πω ότι, δεν ζηλεύω. Με την καλή....έννοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΒΙΚΟΥΛΑ μου ..καλως τα δέχτηκες το δωρακι σου..και άλλα πολλα με το καλό να πάρεις..οι γιρτες πανε κι ερχονται...ετσι κι αλλιώς....σου στέλνω πολλα φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω Πω εκπληκτικό δώρο!!!

    Την γλυκιά μου καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βικυ μου πανεμορφο το δωρο σου..ταξηδιαρικο..να το χαρεις..καλη σου μερα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι φοβερό.!!!!να το χαρείς το δωράκι σου.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ!!!!ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΕΣΗ!!!
    ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΝΜ ΤΟ ΕΣΒΥΣΑ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα έτσι, τυχερούλα να είσαι Βίκυ μου!!! Πολύ όμορφο αλλά και η αγάπη που κουβαλάει μαζί του.... ανεκτίμητη!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΥΧΕΡΗ ΜΟΥ ΣΕ ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΥΓ.ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.. ΣΩΣΤΟΟΟΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φαντυαστικό με υπέροχα χρώματα, να το χαρείς γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βίκυ μου πόσο συγκινήθηκα με αυτή την ανάρτηση!!! Τι όμορφο δώρο είναι αυτό. Μπράβο στη Μισιρλού. Να το χαίρεσαι. Η θέση που του βρήκες είναι πολύ καλή, το αναδεικνύει. Θα είναι η γωνιά της ΑΓΑΠΗΣ.
    Πολλά φιλάκια Βίκυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο το δωράκι σου Βίκυ μου να το χαίρεσαι!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κυρία Βίκυ περάστε λίγο από το μπλογκ μου να πάρετε κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ καλόγουστο το δώρο που πήρες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με υγεία να χαρείς, το όμορφο δωράκι σου! φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βικυ μου ποσο ομορφο συναισθημα ειναι αυτο να χτυπαει το κουδουνι και να σου φερνει ο ταχυδρομος δωρακι πολυτιμο!!! Να΄σαι καλα κουκλα μου κι αλλα πολλα δωρα να παρεις στη ζωη σου!!!Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...