Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

«ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΓΑΠΗΣ»


Στην προηγούμενη ανάρτηση μου η μικρή «μελωδική καρδιά» από πηλό σε μερικούς άρεσε πολύ….. έτσι σκέφτηκα να την βάλω σε ένα πλαίσιο… να της προσθέσω λίγες ανεμώνες και έναν μικρό παλιάτσο που παίζει υπέροχη μουσική… 

… και να την κάνω «Βραβείο»!!!  Ένα «ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΓΑΠΗΣ» 

που θα χαρίσω σε εσάς τις φίλες μου της μπλοκογειτονιάς…..   σε εσάς που περνάτε από το σπιτάκι μου… κάθεστε στην αυλίτσα μου… πίνετε μαζί μου το καφεδάκι σας… και φεύγοντας αφήνετε πάντα τον καλό σας τον λόγο… και πάνω απ΄όλα την ζεστασιά της ψυχής σας!!!!!!!   

Θα αρχίσω το μοίρασμα αυτού του βραβείου από την αγαπημένη μας 

Φιλία Filia's crafts… που σήμερα έχει τα γενέθλια της!!! 

Ο επόμενος παραλήπτης θα είναι η «Καλή μας Δασκάλα» Μαρία Βιλλιώτη πνοές τέχνης… η οποία είναι η πρώτη φίλη που γνώρισα από κοντά…


στην μικρή Δημητρούλα The craziest class!

Και μετά όλες εσείς αγαπημένες μου φίλες…..

Ιριδα iridas.art
Άννα annettaspace
Εύα eva's blog
Τζένη my dreamy life
Κωνσταντίνα ΜΕ ΤΗΝ ΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ
Κατερινάκι ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ
Κάτια lace & feathers
Κατερίνα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
Λαμπρινή ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ
Νατάσα The Pink Fairy
Βιολέτα Πλουμίδι
Βασιλική FOUFOULAS DEGOUPAGE 
Κατερίνα katrin decoupage
Χρυσόσκονη Χρυσόσκονη
Vefa's Art House Decoration



Μέσα από την καρδιά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ !!!!!!!!!!

32 σχόλια:

  1. Σ' ευχαριστούμε πολύ για την γεμάτη όμορφα συναισθήματα καρδιά που μας χαρίζεις. Πολλά φιλιά και την αγάπη μου πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όμορφη που είναι η αυλίτσα σου!!!!! και το..... από καρδιάς βραβείο..... την ομορφαίνει πιό πολύ!!! Ευχαριστώ,ευχαριστώ, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΑΦΗΣΕΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΟΝΕΜΕΝΗ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΑΣ!!!!
    ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΠΑΛΙ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΩ!!!!!!
    ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΑΝΤΩΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βίκυ μας
    δική μας χαρά η συντροφιά σου, μας κερνάς τόσες γλυκες που με την μία τρέχουμε και ξεκολλημό δεν έχουμε. Νάσαι πάντα έτσι γεμάτη καρδιά!
    Σ αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΒΙΚΑΚΙ!!!!!!!!
    ΑΧ! ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΠΑΛΙ! ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!!!!! Πραγματικά μεγάλη μου τιμή! Το παίρνω με πολλή χαρά και καμάρι και θα το βάλω σύντομα (γιατί γέμισε το μπάνερ μου και πρέπει να μου το "τακτοποιήσει" ο γιος μου, το δεξί μου χέρι)! Πολλά φιλάκια Βίκυ μου από καρδιάς! Και πάλι ένα μεγάλο Ευχαριστώ κι από εμένα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι καλά Βίκυ. Ευπρόσδεκτο το βραβείο-δωράκι σου. Και δεν άφησες καμιά μας παραπονεμένη.Νυχτερινά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό είναι βραβείο!Ένα βραβείο για όλους!Τώρα αυτό που λες ''η πρώτη φίλη που γνώρισα από κοντά...''και τι... και απογοητεύτηκα;Χαχα σε πειράζω Βικούλα.Αμοιβαία τα αισθήματα!Μπορούσες να προσθέσεις ''και γιατί γνώρισα και τον Βασίλη''...άλλη πρωτιά κι αυτή,ακόμη καλύτερη!Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου και θα το παραλάβω ευχαρίστως...είναι και χειροποίητο άλλη αξία...και δεν έχει και παιχνίδι...ουάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή μου φιλενάδα, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το τόσο όμορφο βραβείο καρδιάς αλλά και για υπέροχη μουσική με την οποία το συνόδευσες. Νά'σαι πάντα καλά !!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα..νασαι καλα καρδια μου..η μελωδικη καρδια σου χτυπα δυνατα και υην ακουμε..τον παλιατσο τον εντισε τοσο ομορφο η μουσικη που τον εκανε πανεμορφο..και τα λουλουδια σου δεν θα μαραθουν ποτε..γιατι ποτιζουν τις καρδιες μας με την αγαπη σου και την χαρα της μουσικης..καλη σου μερα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βίκυ μου σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις να δώσεις και σε μένα αυτό το βραβείο καρδιάς!!!!Το παίρνω με μεγάλη χαρά και τρέχω να το στολίσω στο σπιτάκι μου!!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφο βραβείο κοριτσάκι μου. Να είσαι πάντα δημιουργική για να μας χαρίζεις όμορφες εικόνες....
    τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σ'ευχαριστώ Βικούλα μου!!!με χαρά μου να φιλοξενήσω την όμορφη καρδούλα σου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Βίκυ μου!!! σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου, τιμή μου να το έχω στο σπιτάκι μου!!!!
    Φιλάκια σε σένα και το τετράποδο μωρό σου!!! το δικό μου τετράποδο το καμάρι μου κάνει γλυπτική στα έπιπλα του κήπου και άμα βρει καμιά παντοφλίτσα δεν την αφήνει να πάει χαμένη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εισαι καταπληκτική...........Δεν έχω τιποτα άλλο να πω!

    Η καρδούλα σου με χαρά θα ομορφύνει το blog μου.

    ΝΑ έχεις μια υπέροχη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Είσαι πολύ γλυκιά.Την βάζω τώρα κιόλας στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ψυχούλα μου!ευχαριστω πολυ!!
    ετσι η ζωη σου να ειναι μια μελωδια!!
    υπεροχη ηκαρδουλα!
    και το βραβειο!!

    Υ\Γ.....
    ευχαριστω για το σχολιο!!
    ετσι δεν παιζουν οι γιαγιαδες με τα μικρα παιδακια??
    λενε και παραμυθια..α.α.α.α.!!!!
    αυτο την αλλη φορα?????
    ετσι κοριτσακι μου????χιχιχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κύρια Βίκυ ευχαριστώ πολύ πολύ. Πάω να βάλω το βραβείο στο μπλογκ μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. βΙΚΟΎΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΉΡΑ ΉΔΗ ΤΗΝ ΜΕΛΩΔΙΚΗ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι υπεροχη κινηση!!!Ευχαριστω πολυ για την τιμη!!!!Τρεχω να στολισω το σπιτακι μου!!!!Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βικουλα μου σ'ευχαριστω πολυ!!! Πολυ τρυφερη χειρονομια!!!!! Παω να την στολισω αμεσως! Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βίκυ, πάντα χαίρομαι όταν πέρνω δώρα! Και όταν είναι τόσο όμορφα και χειροποιήτα δεν έχω λόγια! Σ' ευαχαριστώ πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΓΛΥΚΙΑ Η ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΣΟΥ.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Σ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ. ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!!!
    ΥΓ.ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑ ..ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βίκυ να είσαι καλά ...το παίρνω και πάω να το βάλω στη θέση του...αγαπημένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χίλια ευχαριστώ... Το παραλαμβάνω πανευτυχής!
    Σ' ευχαριστώ που με σκέφτηκες, που είσαι φίλη μου, που με θυμάσαι πάντα.....
    Σε γλυκοφιλώ, Βικάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΚΑΝΑ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!!!!!!!
    ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΟΥ;
    ΑΚΟΜΗ ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΒΙΚΟΥΛΑ μου αυτήν την μελωδική καρδούλα σου που ειναι γεματη αγάπη για όλες μας την παίρνω με πολύ χαρά να την βάλω και εγώ στο σπιτάκι μου....καλα που μου το είπες γιατί δεν την πρόλαβα αυτη σου την ανάρτηση..και θα το έχανα...σνιφφ..σνίφ... αλλα όλα καλα...ενα μεγαλω χαμόγελο απο μένα και μια αγκαλιά και φιλακια εννοείτε..χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βίκυ μου πώς να σε ευχαριστήσω!!! Μακάρι να σε είχα δίπλα μου να σου δώσω μια σφιχτή αγκαλιά!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ γι' αυτή την καρδούλα. Δεν μπορείς να φανταστείς ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΕΙΔΑ!!!
    Θα την στολίσω τώρα κιόλας.
    Την ΑΓΑΠΗ μου Βίκυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σ΄ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!
    Τρέχω να το στολίσω!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Βίκη για αυτό το δωράκι και που με σκέφτηκες!Νιώθω κι εγώ όπως κι εσύ.Είμαστε ένα όμορφο και μεγάλο παρεάκι που μπορούμε να τα λέμε και να μοιραζόμαστε μεταξύ μας ένα σωρό πράγματα!Να είσαι καλά,ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΒΙΚΑΚΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...