Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

“Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΙΚΙ’’

Μόλις τελείωσα την ξεχωριστή εμπειρία μου στο «ΣΑΦΑΡΙ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ» η αγαπημένη Ρένα με προέτρεψε να ταξιδέψω στον «ΒΟΡΕΙΟ ΠΟΛΟ»…   και εγώ ευκαιρία δεν έχασα!!!!!   



Εεεεεεεεε!!!! όχι εκεί δεν έχει φτάσει η χάρη μου – και φαντάζομαι πως δεν υπάρχει και τέτοια πιθανότητα, εξάλλου έχει τόσο κρύο και εδώ αυτές τις ημέρες – γι αυτό σκέφτηκα να μπω μέσα σε ένα παλιό συρτάρι




 και να φτάσω στον «Βόρειο Πόλο» μέσα από το παραμύθι του Στέφεν Μακέι
«Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΙΚΙ» 


ένα εξαιρετικό και πρωτότυπο βιβλίο με καταπληκτική εικονογράφηση!!!

«Σε ένα μέρος πολύ μακριά όπου ο χειμώνας δε φεύγει ποτέ… ζούσε ένα μικρό κοριτσάκι η Μίκι με τους φίλους της.  Η Μίκι ζει σε ένα μέρος που είναι παγωμένο και λευκό… ώσπου ξαφνικά ανακαλύπτει ένα καινούργιο κόσμο.......» (απόσπασμα από το παραμύθι)

Θέλεις να δεις κι εσύ «Τον Μαγικό κόσμο της Μίκι» και να γνωρίσεις τους φίλους της???????  






 αν ναι δεν έχεις παρά να χωθείς μέσα στο συρταράκι μου…  




και φυσικά να αγοράσεις το υπέροχο αυτό βιβλίο στο παιδί σου ή στο εγγόνι σου!!!!!!!!!!



Έξω το χιόνι πέφτει πυκνό…  σας εύχομαι να έχετε όλοι ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!!  


67 σχόλια:

  1. YES YES YES!!!!!!!!!
    ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ!!!!!!
    ΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ; ΜΕ ΠΗΛΟ;
    ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ, ΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΘΕΣΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΟΥΝ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν προλαβαίνει να περάσει συρτάρι και το τσακώνεις...Κι είπα πως ήρθα πρώτη!Ρένα έχεις βρει το άλλο σου μισό στην Αθήνα με τη Βίκυ.Μας έχει πάρει όλα τα συρτάρια κι εμείς δεν έχουμε ούτε για τα μαχαιροπίρουνα!!!

      Διαγραφή
    2. Ρένα μου δεν ξέρω αν τα παιδάκια θα ξετρελαθούν... εγώ πάντως την έχω ψωνίσει με τα συρτάρια!!!! Τα ζωάκια είναι από χαρτοπολτό!!!!! το χιόνια από εφημερίδα τσαλακωμένη με ατλακόλ από πάνω γυψόγαζα και μετά πάστα χιονιού!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εμείς οι βραδινές...πως επικοινωνούμε!Αυτό που βλέπω είναι μέσα στο συρτάρι ή έξω από το σπίτι σου; Λίγο διαφέρει το μέσα με το έξω αυτές τις μέρες!Όνειρο είναι και αυτό ( και ξυπνήστε με γιατί έχω πολλές δουλειές και δεν προφταίνω...)!Μπράβο Βικούλα καλά που φτιάχνεις εσύ γιατί εγώ τίποτε ακόμα.Εσύ και η Ρένα φυσικά πάτε για παγκόσμιο ρεκόρ.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χιόνι έξω πέφτει με το τουλούμι… αλλά εγώ πάω για ύπνο… αύριο έχω δουλειά και πρέπει να δω και κανένα όνειρο μπας και βρω θέμα για το επόμενο συρτάρι… με μαχαιροπήρουνα ήθελα να το κάνω αλλά πρόλαβε η irida!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. εεεεεε!!ακουσα το ονομα μου???
    χιχι!καλο μηναααα!!!
    δεν πηρα κιολλα τα μαχαιροπηρουνα του κοσμου!!!
    εχει κιαλλα!!!χιχι
    τι καθεσε!!!δικαιολογιες ψαχνεις.....αντε ξεκινα....
    !!!!!!πολυ ωραιοοοοοοοοοοοοοοοο...το καινουργιο!!!!!
    φανταζομαι το επομενο...
    καλο ξημερωμαααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εσύ τι κάνεις…. κρυφακούς??????? Καλό μήνα Ιριδάκι και Καλό Ξημέρωμα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλέ εσύ είσαι απίθανη !!!!! Πού το σκέφθηκες αυτό??? Και μου λές για τα φακελάκια της ζάχαρης ?? χαχαχα!!!! Πράγματι, μου φαίνεται ότι εσύ έπιασες από την αρχή το νόημα, ότι δηλαδή τα έργα αυτά θα καταλήξουν σε κάποιο παιδικό δωμάτιο... Μακάρι !!
    Πάω κι εγώ για ύπνο ! Καλό ξημέρωμα και καλό μήνα !!!!
    (μόλις είδα ότι κι εσύ έχεις 150 followers!!! Συμπορευόμαστε Βικούλα !!!! Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλεναδίτσα μου την φαντασία την δική σου δεν την έχω με τίποτα…. απλά εγώ δεν έχω μεγαλώσει ακόμη (χα!χα!χα!) και μάλλον θα μείνω για πάντα παιδάκι στα μυαλά, οπότε τα παιδικά θέματα τα βρίσκω εύκολα!!!!! Φιλιά Πολλά !!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. καλημεραααααααα..για να μ'ακουσει η Μικυ εκει μακρια στο Β.Πολο..δεν εχω λογια..η πλευρα του μυαλου σου στην δημιουργια ειναι υπεροχη και τρυφερη..μας εβαλες κατευθειαν στο κλημα..νασαι καλα κοριτσι..υπεροχη δουλεια..καλο μηνα.. πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα σε άκουσε η Miki…. μα και εγώ, γι αυτό ήρθα να πω σου ευχαριστώ πολύ, καλό μήνα, να σου δώσω πολλά φιλιά και να τρέψω γρήγορα γιατί με περιμένει κι’ άλλο συρταράκι!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Δεν εχω λόγια!μου αρέσει τρελά! ωραια χρώματα... και η πολική αρκουδα, οι πιγκουίνοι, το κοριτσάκι!Μπράβο μπραβο μπραβο!!!ειναι τελειο!!! Καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βικούλα έχω μείνει άφωνη...τόσο ζωντανά τα ζωάκια σου και αυτή την φορά...τοπίο παραμυθένιο αλλά τόσο ρεαλιστικό...Που θα είναι το επόμενο ταξίδι? Βρήκα ένα ακόμη λόγο που υπάρχουν οι φίλοι....Σε πάνε εκει που δεν μπορεις ΠΛΕΟΝ να πας!!!Φιλιά!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επόμενος προορισμός???????? Προς το παρών άγνωστος!!!!!!!!! Φιλιά πολλά Άσπα μου και Καλό Μήνα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΧΑΒΑΗ;
      ΜΕ ΤΙΣ ΧΟΡΤΑΡΕΝΙΕΣ ΦΟΥΣΤΕΣ;
      Ε;ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΧΑΒΑΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ;
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΗ!!!! ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΟΠΟΛΤΟ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό σου συρταράκι που είναι Νένα μου????? Ξεκίνα γιατί πρέπει σίγουρα να φτάσουμε τα 100!!!! Φιλιά Πολλά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΩ....
      ΕΧΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ....ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!!!

      Διαγραφή
    3. Κοντά είναι ο Μάρτιος... Θα το περιμένουμε με αγωνία!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλά τώρα...Ψάχνω κι εγώ για συρτάρι?Τι να το κάνω μετά από ολ'αυτά που έχεις φτιάξει εσύ??????????Με έχεις τρελάνει!Είναι τέλειο,τέλειο,ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρούκα μου σίγουρα κάτι υπέροχο θα βρείς να φτιάξεις… σκέψου μόνο πως είναι για έναν υπέροχο σκοπό!!!!!!! Καλό μήνα!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟ ΕΤΣΙ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!
    ΑΠΙΘΑΝΟ ΕΓΙΝΕ!!!!!!!!!!ΛΑΤΡΕΥΩ ΠΟΛΙΚΕΣ ΑΡΚΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΩΑ....ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφούλα μου Καλό Μήνα..... Πιγκουίνοι, φώκιες και αρκουδάκια η αδυναμία μου... έ!!! άμα δεν ταιριάζαμε... !!!! Τα έχω φτιάξει με χαρτοπολτό!!!!!!!!! Φιλάκια σε όλους!!!!!

      Διαγραφή
  11. Ε καλά δε παίζεσαι. Νομίζω ότι ο πύχης όσον αφορά στα στρτάρια ανεβαίνει επικίνδυνα. Μια ακόμα καταπληκτική δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια Κατερίνα μου είναι ότι τα συρτάρια γίνονται όλα τέλεια... για να πω την αλήθεια δεν το φανταζόμουν ... όσο όμως περνά ο καιρός πραγματικά μένω με το στόμα ανοικτό!!!!!!!! εσύ γιατί σταμάτησες!!! Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλέ, εσύ είσαι γλύπτρια!!!!!!
    Φοβερές φιγούρες, ωραίο θέμα......
    Είσαι φοβερή... υποκλίνομαι!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε τις υποκλίσεις και φτιάξε κανένα συρταράκι γιατί πρέπει να μαζευτούν 100!!!!!!!! Περιμένουμε τις ομπρελίτσες σου… άντε και είναι και επίκαιρες!!!!! Φιλάκια Φιλία μου και Καλό Μήνα!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλά είσαι φοβερή!!!! Δεν έχω λόγια....................
    Τι έκανες πάλι? Ολόκληρη ιστορία δημιούργησες.

    Καλό σου μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν δημιούργησα τίποτα… απλά έτρεξα στο βιβλιοπωλείο και ξανά αγόρασα το παραμύθι, για να μην καταστρέψω αυτό που είχα!!!!!!!! Φιλιά πολλά και Καλό Μήνα Τζενάκι!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Βίκυ,φοβερή έμπνευση!
    Πάντα πρωτοποριακή,δημιουργική η φαντασία σου.
    Έγινε τέλειο!

    Έχω αφήσει πολλά χρόνια πίσω τα παιδικά βιβλία,θα το έχω υπ΄όψη για τον εγγονό-ακόμη έχουμε πάνινα.
    Καλό μήνα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ!!!! Τα παραμύθια δεν έφυγαν ποτέ από την βιβλιοθήκη μας - ίσως γιατί αρνούμαι να μεγαλώσω - και όταν νοιώθω στενάχωρα πολλές φορές τα πιάνω και τα διαβάζω και σήμερα!!!! Πολλά φιλιά καλό μήνα!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Τέλειο Βίκυ μου τέλειο!
    Μ'αρέσει πάρα πολύ, τα ζωάκια τα πέτυχες καταπληκτικά!!
    Ο κόσμος της Μίκι ζωντάνεψε!
    Δεν το ήξερα αυτό το βιβλίο, θα το αναζητήσω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου σε ευχαριστώ!!!!!! Το βιβλίο θα αρέσει στο μικρότερό σου παιδάκι αναζήτησε το!!! Φιλιά και Καλό Μήνα!!!

      Διαγραφή
  16. Πολυ καλο!!!!!!!!Ωραια υλοποιηση αλλα προτιμω αυτο της Αφρικης εδω εχει παγωνια μπρρρρ παγωσα.....Ειναι το τριτο αν δεν κανω λαθος???Χαρα στο κουραγιο σου Βικυ μου και στην αστειρευτη φαντασια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γούστα είναι αυτά Εύα μου.... άλλος κρύο... άλλος ζέστη... εγώ πάντως πάω για τέταρτο συρτάρι!!!! αγνώστου θέματος προς το παρόν!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑ!!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ.....ΤΙ ΜΥΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ!!!!ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ.....ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε παιδί... δεν είπες???? Τα παιδάκια όπως ξέρεις διαβάζουν παραμύθια... ε!!! εκεί το βρίσκω και τα θέματα!!!! χα!χα!χα! εγώ δεν θα μεγαλώσω!!!! Φιλάκια... Καλό Μήνα!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Καλάαααααααααααα!!!!! Έγραψες πάλι!!!!!! Μπράβο βρε Βίκυ, μπράβο!!! Να σου πω κάτι??? Είχα αφήσει το συρτάρι μου μισό, γιατί κάτι δε μου άρεσε και περίμενα μιά "φλασιά" για να το συνεχίσω. Λοιπόν μου έδωσες πολύ ωραία ιδέα με τον χαρτοπολτό. Ευχαριστώ Βικάκι, Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου χαίρομαι που είμαι η αιτία της "φλασιάς"... περιμένω να δω το δικό σου συρτάρι!!!! Φιλιά πολλά και Καλό Μήνα!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Τα σέβη μου Κυρία μου, έφτασε μέχρι το Β.Πόλο η Χάρη σου!!! κι εμείς μαζί, περάσαμε ΤΕΛΕΙΑ!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΥΡΤΑΡΙ!Φιλάκιααααααααααααα ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Χαρούλα μου.... με έπιασε η "Κυρία" να κόβω βόλτες στον Πάγο... δεν έχω φτιάξει και την προσωπογραφία... και με βλέπω να τρώω αποβολή ακόμη δεν άρχισαν τα μαθήματα!!!! Φεύγω να πάω στην έκθεσή της μήπως την γλυτώσω!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά Καλό Μήνα!!!!!

      Διαγραφή
  20. Είσαι απίστευτη φίλη μου!!! Χίλια μπράβο! Σε φιλώ! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγω τωρα τι να πώ???? Απλά, οτι με κατέπληξες για ακόμη μια φορά! Απίστευτα, καταπληκτικά πράγματα εχεις κάνει, Βίκυ μου!! Εχω μεινει με το στομα ανοιχτό !!(ευτυχώς που δεν υπάρχουν μυγες γιατι θα τις ειχα χάψει όλες!!!χαχαχα!!)
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ Κ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΒΙΚΥ!! ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζετάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Καλό διάβασμα... καλό μήνα και πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Βίκυ μου ...τι όμορφο που έγινε...χαχα
    άσε που μπερδεύτηκα στην αρχή...καλό μήνα και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώρα είναι να μου πεις πως νόμιζες πως πήγα Βόρειο Πόλο???? Πολλά φιλιά Καλό Μήνα!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφο ταιριάζει και με τον καιρό!!!Απίθανες οι λεπτομέρειες!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΒΙΚΑΚΙ μου τι σκέφτηκες πάλι;;;; σουπερ σου έγινε ο βόρειος πόλος σου...εσύ παιδί μου τώρα που πήρες φόρα ποιός σε πιανει...χι..χι...μπραβο σου ...συρταρια... ..συρτάρια..να μην αμελείς ομως και τα άλλα σου μαθήματα και παίρνεις απουσίες;;; απο την ζήλια μου το λεω..χα..χα.. επειδή τα κάνεις όλα όμορφααααα!!! φιλακια..και να δώσεις και ενα φιλί στην δασκάλα απο μένα..εν τάξει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Ρούλα μου... το έχω ρίξει στα συρτάρια και δεν έχω βάλει μολυβιά για το μάθημα!!!!! Η αποβολή είναι προ των πυλών!!!!!!!! Η έκθεση υπέροχη και η δασκάλα μας έλαμπε..... το φιλί όμως θα της το δώσω την επόμενη φορά που θα την δω, γιατί το μήνυμά σου το είδα κατόπιν εορτής!!!!!! Φιλάκια και καλό μήνα!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Βικακι μου καλο μηνα!!!!!!!!!
    Το συρταρι σου εγινε αριστουργημα!!!!!!!!
    Ποσο ομορφα εφτιαξες τα πιγκουινακια!!!!!!!!!
    Ολα ειναι τελεια!!!!! Μπραβο σου!!!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου σε ευχαριστώ!!!!!!! Πιστεύω ότι όλα τα συρτάρια μέχρι τώρα είναι υπέροχα... και όσο περνά ο καιρός θα έρχονται και καλύτερα!!!!!!! Φιλιά Πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Είναι από τα πιο όμορφα που έχω δει!Συγχαρητήρια.Τα ζωάκια εσύ τα έχεις φτιάξει? Και πάλι συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ... χαίρομαι που σου αρέσει η δουλειά μου!!! Τα ζωάκια τα έχω φτιάξει με χαρτοπολτό και τα έχω βάψει με ακρυλικά!!!!

      Διαγραφή
  28. Βίκυ μου είναι πανέμορφο!!!!
    Λατρεμένη άγρια φύση, γλυκύτατη εικόνα της πολικής αρκούδας με τα μικρά της πως τα προστατεύει και τα έχει μέσα στην αγκαλιά της, παράδειγμα για το ανθρώπινο είδος και ας καταλάβουν επιτέλους μερικοί ότι ο άνθρωπος!! το δίποδο νοήμων πλάσμα!!! ότι μπορεί να συνυπάρξει με τα τετράποδα νοήμων πλάσματα και ότι η φύση έχει πλάσει τα πάντα με σοφία αγάπη και αρμονία!!!! ( η μικρούλα με τον πιγκουίνο)!!!!!
    Ας αγαπήσουμε όλοι τα ζώα γιατί κατ εμε άνθρωπος που δεν αγαπά τα ζώα .......................... δεν είναι τυχαίο που τα παιδιά που έχουν μεγαλώσει με ζώα είναι καλύτερα σαν άνθρωποι!!!!!
    Αυτά σε φιλώ και πάντα τέτοιες όμορφες δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλάντη μου σε ευχαριστώ!!!!!! συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τα ζώα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Πανέμορφο και μαγικό σαν σκηνικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητήρια είναι εξαιρετικό.!!!Έχω μείνει άφωνη με ότι έχω δει στο σπιτάκι σου.Τι να πω..... Καλό Μήνα και καλή συνέχεια.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο σπιτικό μου!!!!!!! Χαίρομαι που σου αρέσει... Σε ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να τα λέμε!!! Καλό Μήνα!!!!!

      Διαγραφή
  31. Υπέροχο, παραμυθένιο, έξυπνο, καλαίσθητο!!!!!
    Με έκανες να αναζητήσω το βιβλίο:-)
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πωπωπωπωπω απο οσα ειδα και το δικο σου με αρεσε πρωτοτυπο και ομορφο μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...