Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Θέατρο Σκιών......


H τεχνική του θεάτρου σκιών εμφανίζεται τον 11ο αιώνα σαν μυστηριακό θέατρο, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι πρέπει να ανατρέξουμε στην καταγωγή του μυστηριακού θεάτρου: ως αρχαιότερα, λοιπόν και σημαντικότερα μυστήρια, θεωρούνται τα Ελευσίνια, όπου το βασικότερο μέρος της μυσταγωγικής τελετής ήταν τα "δρώμενα".

Μυστήρια, είχαν στις θρησκείες τους και οι λαοί της κοντινής Ανατολής, ωστόσο, η εμφάνιση και η αναβίωση των μυστηριακών θρησκειών στις χώρες τους σχετίζεται με την εξάπλωση σ'αυτές του ελληνιστικού πολιτισμού κατά τους χρόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Τότε ήκμασε η μυστηριακή λατρεία ελληνικών αλλά και ξένων θεοτήτων μέρος της οποίας ήταν το μυστηριακό θέατρο.
Κάλλιστα, λοιπόν, μπορούμε όχι μόνον να αποδώσουμε στους Έλληνες, που καλλιέργησαν τέτοιες θρησκείες, την καταγωγή του θεάτρου σκιών αλλά και να συμπεράνουμε ότι η τεχνική του ανάγεται στα Ελευσίνια μυστήρια.

Η γέννηση του πασίγνωστου λαϊκού μας ήρωα του ελληνικού θεάτρου σκιών , του αγαπημένου μας Καραγκιόζη, δεν είναι απόλυτα εξακριβωμένη και έχουν διατυπωθεί πολλές απόψεις πάνω στο θέμα αυτό.



(Πληροφορίες από το Σπαθάρειο Μουσείο Θεάτρου Σκιών)


 Ο Καραγκιόζης είναι ο ιδανικός τύπος του φτωχού Έλληνα, του τόσο φτωχού που έχει πια απαρνηθεί κάθε ιδιωτική φροντίδα κι έχει εξυψωθεί σε εύθυμη φιλοσοφική θεώρηση της ζωής. Είναι αγαθός, σκληρός καμμιά φορά στ' αστεία του, αλλά καλόκαρδος στο βάθος. Γεμάτος τεμπελιά και αισιοδοξία, αλλά και γεμάτος διάθεση ν' ανακατεύεται σε όλα. Τον ενδιαφέρει κάθε τι που γίνεται γύρω του, όλους τους πειράζει και τους κοροϊδεύει και προ πάντων τον ίδιο τον εαυτό του. 

 Επίσης έχει συμβολική σημασία γιατί εκπροσωπεί το έξυπνο πνεύμα του. Καρπαζώνει προθυμότατα, δέρνει αλλά και δέρνεται. Είναι ευφυολόγος, ετοιμόλογος και αστείος, ποτέ όμως γελοίος. Δεν είναι ταπεινός, ούτε όταν δέρνεται. Το δέχεται κι αυτό σαν μια κακοτυχία του και σαν συνέπεια της κακοκεφαλιάς του, με την ίδια εύθυμη εγκαρτέρηση και το ίδιο ειρωνικό του κέφι.


 Και μια και αυτόν τον καιρό όλοι οι Έλληνες παρακολουθούν μια κακοστημένη παράσταση «Θεάτρου Σκιών» ένα κακό παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες τους…    αποφάσισα να ανεβάσω μια «Παράσταση Καραγκιόζη» στο δικό μου θεατράκι…  που????????   μα φυσικά μέσα σε ένα παλιό συρτάρι!!!!!!!!





Ένα μέρος του σκηνικού,  ζωγραφίστηκε στην πλάτη του συρταριού…




και το υπόλοιπο φτιάχτηκε από πηλό…




προστέθηκαν μικρές λεπτομέρειες από σύρμα & ξύλο….


και μετά χρώματα, ήρθαν να δώσουν ζωή στα μέρη των σκηνικών…









για δάπεδο στρώθηκε χαλίκι γύρω από την καλύβα του ¨"Καραγκιόζη", και ένα όμορφο πλακόστρωτο για το παλάτι του Βεζίρη.... 


αφού όλα στέγνωσαν καλά κωλύθηκαν μέσα στο «Συρτάρι» το οποίο ήδη είχε βαφτεί και περαστεί με υγρή πατίνα 




και έτοιμο το «Θεατράκι Σκιών» ξεκίνησε την παράστασή του 




μα και την διαδρομή του  για να συναντήσει όλα τα άλλα «Υπέροχα Συρτάρια» που φιλοξενούνται στο σπιτάκι της Ρένας
http://diaheiros.blogspot.com/2012/01/blog-post.html
στην διαδρομή του μέχρι εκεί... θα το συνοδεύσει ένα τραγουδάκι από τον αγαπημένο μου Σαββόπουλο!!!!!!!




Αγαπημένοι μου γείτονες η "Παράσταση" έλαβε τέλος!!!!!!!!    μα πριν πέσει η αυλαία θέλω να ευχαριστήσω την φίλη μου Νάσια la casita de amistad  για τις πολύτιμες συμβουλές της για την χρήση του πηλού!!!!!!!!!!








70 σχόλια:

  1. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!
    Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ...ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ, ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΞΩ...ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΕΡΑ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ...
    ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΜΕ!!!!!!!
    ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΣΑ, Η ΚΑΛΥΒΑ...ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ...ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ!!!!!!!!
    ΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΟΛΥΑΡΕΣΕ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΛΛΑ Η ΜΙΚΡΗ ΛΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΝΤΟΝΑΛΝΤ...ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΖΑΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ...
    Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΚΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.... ΗΞΕΡΕ ΑΠ'ΕΞΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ...ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΣΠΑΘΑΡΗ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΑΙΧΤΗΣ , Ο ΜΟΛΑΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...
    ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΙΔΕΑ ΑΝ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ....ΑΛΛΑ ΤΙ; ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ.....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφούλα μου και εμένα δεν μου πολυάρεσε ο Καραγκιόζης όταν ήμουν μικρή… όμως τα λόγια του έκρυβαν πολλές αλήθειες!!!!!!!
      Όσο για την επιτυχία του συρταριού... ευχαριστώ!!! αλλά ας είναι καλά "η μαστόρισσα" του πηλού Νάσια με τις οδηγίες της!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Αν και δε μπορώ να πω ότι ανήκω στους fun του καραγκιόζη, το συρτάρι-σκηνή θεάτρου είναι καταπληκτικό. Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω κάποιους, νομίζω ότι είναι μακράν το καλύτερο συρτάρι μέχρι στιγμής. Πολλές λεπτομέρειες και πολύ δουλειά. Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι μακράν το καλύτερο… όλα τα συρτάρια μέχρι στιγμής είναι πανέμορφα και κάθε ένα έχει την δυσκολία του!!!!

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
    ΒΙΚΥ ΜΟΥ, ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ!!
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟΜ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΡΤΑΡΙ!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!!
    Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΙΣΟΥΝ ΠΑΙΔΙΚΑ ΔΩΜΑΤΙΑ, ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!

    http://diaheiros.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τραμπάλα σε ένα κάδο έξω από μία οικοδομή έκανα πριν από καναδύο ώρες για να πιάσω δύο συρτάρια… αλλά δεν τα κατάφερα!!!! Ρόμπα έχουμε γίνει για να βρούμε συρταράκια… μόλις μπορέσω θα φτιάξω και άλλο!!!!

      Διαγραφή
    2. ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ!!!!!!!
      ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!!!
      ΤΩΡΑ ΜΕ ΒΟΗΘΑΝΕ ΔΥΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ , ΠΡΩΗΝ ΜΑΡΑΓΚΟΙ ΝΥΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ, ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΞΥΛΟΥΡΓΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ!!
      ΣΕ ΣΥΡΤΑΡΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ!!!!!!!
      ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. καλημερα..ουαου..ειναι πραμα..το θεμα σου τελοιο..πανεμορφο το σκηνικο και ολο το συνολο..νασε καλα κοριτσι..καλη συνεχεια..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά η Ρένα ξετρελάθηκε σίγουρα!Είναι πολύ όμορφο, φτιαγμένο με πολλή αγάπη. Η Αγλαΐα σου δεν παίζεται!!!Είσαι σε δημιουργική έξαρση Βικούλα...συνέχισε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτοιμη για τα καλλιστεία η Αγλαϊτσα… που να την έβλεπες από κοντά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Bίκυ,είναι εκπληκτικό σαν θέμα και σαν υλοποίηση!
    Πολύ όμορφα έδεσες τη σύνθεση-μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου με τόσους «Καραγκιόζιδες» γύρο μας… τι να κάνω και εγώ??? Εμπνεύστηκα!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Τον Καραγκιόζη άρχισα να τον εκτιμώ από τη στιγμή που ο μεγάλος μου γιος έδειξε ενδιαφέρον!!
    Μου αρέσει πάρα πολύ μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μικρή δεν τον εκτιμούσα ιδιαίτερα... ο Καραγκιόζης όμως μας αντιπροσωπεύει απόλυτα!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!!!!

      Διαγραφή
  8. ΦTOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY γ΄*μ%τ@@@@!
    Ηταν το θέμα που επιτέλους είχα βρει για το συρτάριιιιιιιιι.
    Δε το πιστεύω πάνω που είχα ετοιμάσει τις φιγούρεεεεεεςςςςςςςςς.Θα το σκεφτώ αν θα το προχωρήσω,αφού διάβασα οτι την ΄πιδια σκέψη είχε και η Ρένα.
    Πολύ όμορφο αποτέλεσμα Βικάκι,χαλάλι σου η χαλάστρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά.... σταμάτα τα κακά λόγια!!!!!! και πάνω απ΄όλα συνέχισε αυτό που άρχισες... σίγουρα θα είναι τελείως διαφορετικό!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΧΑΡΟΥΛΑ , ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!
      Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΕΧΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ!!!
      ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Αφου το λέτε κι οι δυό...θα το συνεχίίίσω... και βλέπουμε.
      Φιλάκια και στις δυό!

      Διαγραφή
  9. Συρτάρι- σκηνη θεάτρου; Μοναδική ιδέα, ξεχωριστή και το αποτελεσμα απεικόνιση των παιδικών μας αναμνήσεων!!
    Μπραβο ειλικρινά που το σκέφτηκες!
    Όλες οι λεπτομέρειες είναι απίστευτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές αναμνήσεις από «Καραγκιόζη» δεν είχα γιατί όταν ήμουν….. μικρή, δεν τον συμπαθούσα πολύ, μάλλον μπορώ να πω πως τον φοβόμουνα έτσι που κουνιόταν!!!! Η ιδέα όμως μου ήρθε πριν από λίγες μέρες ακούγοντας ότι σε κοντινό στο σπίτι μου θεατράκι θα παιχθεί παράσταση «Καραγκιόζη»

      Διαγραφή
  10. Βίκυ συγχαρητήρια..πανέμορφο!!! Αν και να δω πως θα επαναφέρω το συρταράκι που...ευτυχώς μόλις άρχισα στην αρχική του κατάσταση...Βιάστηκα να κολλήσω και την παράγκα!!! Με δύο μαιτρ του είδους να φτιάχνουν Καραγκιόζη τόσο τέλεια, που να δείξω εγώ την παραγκούλα μου? Ευτυχώς δεν προχώρησα και το στένσιλ με τον όφη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το χαλάσεις, κάθε σκηνή θα έχει το δικό της χρώμα… εξάλλου «ο σκοπός» μετράει!!!!!!!! Και κάτι ακόμα… τον τίτλο του μαιτρ δεν μπορώ να τον δεχτώ, απλά προσπαθώ…. κουκλόσπιτο ας πούμε μου είναι αδύνατον να φτιάξω!!!!!!!!! Προχώρα λοιπόν… περιμένω να δω τον όφη!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΑΣΠΑ ΜΗ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕΙΣ, ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Η ΒΙΚΥ!!!!!!
      Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Βίκυ μου πέρασα να σε ενημερώσω και εδώ ότι θα το κάνω για το σκοπό αλλά και για το ξέσπασμα της δικής μου ψυχής....χρώμα δεν βλέπω να έχει....μήνυμα ήθελα να περάσω...

      Διαγραφή
  11. ΒΙΚΥ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΓΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ!!!ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου σε ευχαριστώ!!!!!!! ούτε από το δικό μου το μυαλό είχε περάσει ποτέ η ιδέα να ασχοληθώ με τον Καραγκιόζη!!!!! αλλά για όλα υπάρχει η πρώτη φορά!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ '90 ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Κ ΣΤΑ ΦΟΡΤΕ ΤΟΥ...!!! ΕΙΧΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΖΑ!! ΧΕΧΕΧΕ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΥΡΙΑ ΒΙΚΥ!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΤΥΧΑΤΕ ΟΛΑ!! ΜΠΡΑΒΟ!!! ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζέτα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, αλλά κοριτσάκι μου άστο αυτό το «Κυρία» σκέτο Βίκυ είναι καλύτερα!!!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΑΝ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΗ ΜΑΣΤΟΡΙΑ ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!!!!!ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟ ΣΑΡΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΟΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΣΠΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασουλίνι μου αν δεν ήσουν εσύ θα το είχα πετάξει το συρτάρι… δεν το έχω καθόλου με τον πηλό πιστεψέ με!!!!!!! Περισσότερα θα σου πω από το τηλέφωνο!!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Βικυ μου καταπληκτικη η ιδεα σου!!!!!!
    Ξετρελαθηκα!!!!!!! Παρα πολυ ομορφο το εφτιαξες!!!!
    Μπραβο Βικυ μου!!!!! Μπραβο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω λόγια!!! Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ και επίκαιρο!!!! Μπράβο σου Βίκυ!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βικάκη μου πόσα χρόνια πίσω με γύρισες;;; στα παιδικά μου χρόνια που βλέπαμε καραγκιόζη,παίζαμε κυνηγητό κρυφτό αγάλματα και εγώ προσωπικά δεν αποχωριζόμουν ποτέ την κούνια με σχοινί και το μαξιλάρι που μου είχε φτιάξει ο συχωρεμένος ο μπαμπάς μου κάτω από την ελιά. Βλέπεις εμείς δεν είχαμε Η/Υ playstasion κλπ. Και όμως ήμασταν καλά!!! Πανέμορφη και αυτή η κατασκευή σου!!!!!!!!
    Και ναι ο καψερός ο Καραγκιόζης και ο αείμνηστος Βέγγος είναι οι καθρέφτες του Έλληνα στις μέρες μας!!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σκέψου και τις δικές μου εποχές… 20 χρόνια πιο πίσω από αυτά που λες εσύ!!!!!!!!!!! Όμως τότε δεν υπήρχαν κίνδυνοι και τα παιδιά μπορούσαν να παίζουν έξω…. σήμερα????? δεν φταίνε οι Η/Υ και τα play station… φταίνε άλλα πολλά !!!!!!!

      Διαγραφή
  17. καταπληκτικο!!!!!Μπραβο!!!!Τελεια υλοποιηση θαρρεις και ειναι πραγματικη σκηνη!!!!Πως μπορεις και απαντας στα σχολια και εγω δεν μπορω????Οεο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσε!!!!!! Δεν ξέρω γιατί δεν μπορείς να απαντήσεις… επίσης έχει χαλάσει και το Eva’s blog… μεσολαβούν κάτι τρελά.. Καθόλου Οεο θα έλεγα!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  18. Καλά, δεν έχω λόγια !!! Καταπληκτική η κατασκευή σου Βίκυ μου !!!! Όχι μόνο σαν ιδέα αλλά και με προσεγμένες λεπτομέρειες και όμορφα χρώματα !
    Τώρα που βρήκα κι εγώ συρτάρι, πρέπει να αποφασίσω τί να κάνω αλλά στο επίπεδό σου δεν πρόκειται να φτάσω με τίποτα ! Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το επίπεδό μου το έχεις ξεπεράσει προ πολλού!!!! Σίγουρα θα φτιάξεις κάτι τέλειο!!!! αν και νομίζω ότι έχεις και κάτι έτοιμο... μια αυλίτσα δεν είχες φτιάξει σε ένα συρταράκι παλαιότερα???? Πολλά φιλιά Marie-Anne!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Τι υπέροχη έμπνευση, Βίκυ μου, να κάνεις θέατρο σκιών!!!! Με γύρισες κάμποσα χρόνια πίσω, τρελαινόμουν για Καραγκιόζη....
    Και τι υλοποίηση της έμπνευσης!!!! Το έφτιαξες ΤΕΛΕΙΟ!!! Χίλια μπράβο, είσαι δεξιοτέχνης!!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Εμπνεύστηκα από την εποχή που ζούμε…. Καραγκιοζιλίκια δηλαδή!!!!

      Διαγραφή
  20. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν έχω λόγια. Τι να πρωτοσχολιάσω..είναι τόσο όμορφο, τόσο πρωτότυπο,. Έχεις προσέξει μέχρι και την τελαυταία λεπτομέρεια. Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν έχω λόγια... δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα σας άρεσε τόσο πολύ!!! Σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  22. τι να πρωτοθαυμάσω το περιέγραφες αλλά δεν μπορούσα να το συλλάβω τόσο όμορφο τόσο ζωντανό τόσο τέλειο μοναδικό το συρτάρι σου Βίκη μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια δεν θέλω υπερβολές... απλά προσπάθησα... παιδεύτηκα, και ας είναι καλά η Νάσια με τις συμβουλές της!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Καλή μου ποδηλάτησα έκανες ακόμα ένα έργο τέχνης βγαλμένο από το χρονοντούλαπο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζένη μου από το χρονοντούλαπο βγήκε... αλλά έργο τέχνης δεν νομίζω ότι είναι!!!!!

      Διαγραφή
  24. ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ!!!!!!ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ....ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο άφωνη έχω μείνει!!! Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα άρεσε τόσο!!!!!! ΠΟλλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραίο μπράβο!!!! Ωραία ιδέα και καλό αποτέλεσμα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βίκυ το έκανες απίστευτο το συρτάρι. Μου αρέσει πολύ και το θέμα που διάλεξες. Φαίνεται να έχει αρκετή δουλειά αλλά αξίζει τον κόπο......... το αποτέλεσμα, υπέροχο. Επίσης εκτος από το κατασκευαστικό μου άρεσαν πολύ και τα χρώματα που χρησιμοποίησες. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ….. χαίρομαι που σου άρεσε!!! Δουλειά είχε αρκετή αλλά το ευχαριστήθηκα!!!!

      Διαγραφή
  27. Πολυ ωραια ιδέα, και πολυ καλη δουλειά! Τέλειο το αποτέλεσμα μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. υπέροχοοοοο εγινε!!!!
    μπραβο!!!!μπραβο!!!!
    εμπνευση και δημιουργια....αυτο ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλειο !!!!!!!!!Και λίγα λέω...μου άρεσε που είχες και τις πληροφορίες για τον καραγκιόζη.....μπράβο σου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευσταθία σε ευχαριστώ πολύ….. τι περιμένεις???? φτιάξε και εσύ ένα συρταράκι!!!

      Διαγραφή
  30. Δεν πιστεύω στα μάτια μου!!!!!Τέτοια λεπτομέρεια!!!Τι να πρωτοθαυμάσω!!Την υπομονή σου,την όμορφη δουλειά σου,το άψογο αποτέλεσμα!!!Το αγαπημένο θέμα που διάλεξες!!!!Βίκυ μου χίλια μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλή προσπάθεια Χρυσάνθη μου..... φτιάξε και εσύ ένα συρταράκι με τα υπέροχα χαρτολούλουδά σου για θέμα!!!

      Διαγραφή
  31. Είσαι απλά καταπληκτική ,μου αρέσει τρομερά το θέμα που διάλεξες 'ο Καραγκιόζης 'γιατί είναι και από τα δικά μου αγαπημένα!!!!Εκανες τρομερή δουλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φανταστικο! Αγαπώ Καραγκιόζη!!!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...