Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Ένα Βραβείο για ‘’Ποδαρικό’’ ....


Ένα Βραβείο για ‘’Ποδαρικό’’  μας πρόσφερε με ΑΓΑΠΗ και ΧΑΡΑ η αγαπημένη μας Lourdi Lourdaki από το «Καταφύγιο ιδεών» της http://lourdi-wwwpolutexnitissa.blogspot.com/
Όσοι και όσες δεν περάσατε να το πάρετε από το «Υπέροχο Καταφύγιο της» μπορείτε να το πάρετε από εδώ…  για να σας συντροφεύει ο όμορφος κύκνος το 2012!!!!!

13 σχόλια:

  1. Υπεροχο blog!!Καλη χρονια σας ευχομαι με υγεια!!
    p.s Το top ten σας με αντιπροσωπευει πληρως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Αρχή κι απο χέρι...ΜΟΝΑΔΙΚΟ! Καλορίζικη η Χρονιά.
    Τελικά την ανάρτηση την έκανα,είπα να μην την αφήσω να περιμένει περισσότερο.Περιμένω εντυπώσεις,ΓΕΝΙΚΑ!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πήραμε... το πήραμε... αμέ τι νόμιζες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ!!!
    ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΟ ΣΟΥ!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. BIKAKI MOY ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΟΥΡΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βίκυ μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
    ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΕΣ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ, ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!
    Πολύ όμορφο το βραβείο σου Βίκυ μου! Εγώ θα περάσω από τη Λούρδη μου την αγαπημένη να της ευχηθώ κιόλας και να το πάρω. Έχω βγει σεριάνι για ευχές σήμερα χαχα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βικυ μου καλη χρονια με υγεια και χαρα!!!!!!!!
    Θα το παρω κι εγω το βραβειο για γουρι στο blogοσπιτο μου!!!!!!! Ευχαριστψ και τη Λουρδη μας! Θα περασω κι απο κει για ευχες!! Φιλακια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ;

    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ!!!!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΜΠΑΝΕΡ ΜΟΥ.
    ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΚΙ ΕΓΩ, ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο βραβείο!!!φυσικά θα το στολίσω κι εγώ!!!Καλόρίζικο!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το πηραμε ,το πηραμε γεο βαγεο!!!!Μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Χρονιά με Υγεία!!
    Καλορίζικο το βραβείο σου!!
    Θα ...σου κλέψω το gadget με τον διαγωνισμό για τα συρτάρια! Μου επιτρέπεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βίκυ μου θα με συγχωρέσεις;
    Ξέχασα ότι γιόρταζες την Πρώτη του μήνα! Σου εύχομαι αναδρομικά, έτσι κι αλλιώς δε λένε ότι οι ευχές δίνονται για σαράντα μέρες; (χαχα)
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΒΙΚΥ ΜΟΥ, Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!! Να είσαι πάντα χαρούμενη, και η ζωή σου να είναι γεμάτη από αγάπη!
    Με τη δική μου ειλικρινή αγάπη!
    Σου ζητάω ξανά συγγνώμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά ποδηλάτισά μου με υγεία και χαρά. Αν θέλεις πέρασε από το σπιτάκι μου (αλόη η βασίλισσα των φυτών) θα έχεις ακόμη ένα μικρό δωράκι σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!
    Βαλάντη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...