Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Άγγελοι… Αρχάγγελοι… & Αγγελάκια…

Άγγελοι  


Αρχάγγελοι...

&  Αγγελάκια..
Σήμερα σκέφτηκα με πολύ απλά υλικά να σας δείξω πως μπορούμε να φτιάξουμε Αγγέλους… Αρχαγγέλους & Αγγελάκια!!!!   Αρκεί να έχουμε σύρμα, κορδέλες, χάντρες, στεφανάκια, κρυσταλλάκια από παλιούς πολυελαίους, φύλλο μαλακού χαλκού ή έτοιμα πάνινα φτερά…  και φυσικά πένσα, κόφτη και κόλλα….


Κόβουμε ένα κομμάτι σύρμα περίπου 15 εκατ. Τυλίγουμε την μία άκρη στο δάκτυλό μας και κάνουμε μία θηλιά


Περνάμε μέσα το στεφανάκι και την χάντρα

και μετά το κρυσταλλάκι


Τυλίγουμε το σύρμα ανάμεσα στην χάντρα και το κρύσταλλο για να κάνουμε λαιμό


Σε ένα κομμάτι μαλακό χαλκό σχεδιάζουμε το φτερά
Τα κόβουμε με προσοχή και τα κολλάμε με διάφανη κόλλα στο κρύσταλλο

 
Οι αρχάγγελοι είναι έτοιμοι και με τον ίδιο τρόπο χρησιμοποιώντας όμως μικρότερα κρυσταλλάκια φτιάχνουμε τα αγγελάκια

Με κορδέλες σε διάφορα χρώματα…

Φτιάχνοντας το σώμα


και τα φτερά



και δένοντας το ένα με το άλλο χιαστί με συρματάκι



γίνονται οι Άγγελοι κολλώντας την χάντρα στην κορδέλα με κόλλα




Μπορούμε λοιπόν να στολίσουμε τα φωτιστικά
τις κουρτίνες

μα και τα κηροπήγια


Με στολίδια φτιαγμένα από εμάς…  χρησιμοποιώντας ελάχιστα χρήματα!!!
Καλό & Δημιουργικό Σαββατοκύριακο!!!!!

25 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!! Καλώς σε βρήκα!!!
    ΠΟλύ όμορφα τα αγγελάκια σου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΙΚΑΚΙ!!!!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΑΠΛΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα ποδηλάτισσά μου όπως πάντα δημιουργείς με λεπτομέρεια η οποία κάνει για ακόμη μια φορά την διαφορά, σε φιλώ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ! ΒΙΚΥ ΜΟΥ!
    ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βίκυ,εξαιρετικά!
    Πόσο όμορφα στολίζουν κάθε γωνιά του σπιτιού!
    Κάθε φορά μας εντυπωσιάζεις με τις δημιουργίες σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!!! Τι όμορφη και οικονομική ιδέα!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α!!!!!!!!Τόσο κομψά, τόσο φινετσάτα και .....τόσο εύκολα!!!!Φιλενάδα μου έγραψες πάλι!!!Τα λάτρεψα τα αγγελάκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!!! Είναι τόσο όμορφα!!! Μπράβο για την πολλή έξυπνη και οικονομική ιδέα!!! Φιλιάα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εκπληκτική δουλειά και φινετσάτη!!! ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πωπω φαντασία και φινέτσα! Εξαιρετικά! Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΒΙΚΑΚΙ μου...δεν έχω δεί πιο απλά και πιο όμορφα αγγελακια λατρέυω τα κρυσταλινα πράγματα δεν ξερω ασκουν επάνω μου μια έλξη προς το διαφανο.. το ντελικάτο.να φανταστείς ότι στο σαλονι μου έχω ενα πολυέλαιο κρεμασμένο και θα κάνω όσο μπορώ γιατί δεν είμαι και πολύ της κατασκευης...αυτά μου φαινονται απλά...θα προσπαθήσω....καλό Σ.Κ.ΒΙΚΑΚΙ....ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ομορφα αγγελακια!!! Ειδικα αυτα με τα κρυσταλακια μοναδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειναι υπεροχα!!!! Με τα κρυσταλακια δινουν λαμψη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι υπέροχα αγγελάκια είναι αυτά ???? Εύκολη και γρήγορη κατασκευή για ένα πανέμορφο στολίδι! Και συ έφτιαξες μπόλικα απ' ότι φαίνεται, και αγγέλους και αρχαγγέλους και αγγελάκια. Μπράβο Βίκυ μου ! Καλή Κυριακή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βικάκι έτρεξα να προλάβω να σχολιάσω πριν αναχωρήσω(όχι Τρίτη φέυγω αλλά με τα προβλήματα του Ιντερνετ ποτέ δεν ξέρεις)
    Πολύ ωραίοι και οι μικροί άγγελοι και τα γούρια σου.
    Νάσαι καλά δημιουργική και χαρούμενη και του Χρόνου να χαίρεσαι όσους αγαπάς και να τους καμαρώνεις!Φιλάκια πολλάάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εχει προειδοποιηση να μη μπουμε στο μπλογκ σου...για δοκιμασε να βγαλεις απο τα αγαπημενα σου μπλογκ το loukos86.blogspot.com...γιατι αναφερεται στη προειδοποιηση...
    Ομορφες οι κατασκευες σου να σαι παντα καλα και να δημιουργεις Καλη εβδομαδα.misirlou κ maria φιλια x2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα τι υπέροχα που είναι Βίκυ μου! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!
    Λες να τα δοκιμάσω κι εγώ¨; :)
    Τελικά Βίκυ μου είναι ποδηλάτισσα το ψευδώνυμό σου; Στην αρχή η αλήθεια με παίδεψε λίγο, και κατέληξα ότι ήταν ρήμα "εγώ ποδηλάτησα" χαχαχα.
    Έχεις εξαιρετικό γούστο πάντως, όσο αφορά τα αγγελάκια.
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μικρα κομψοτεχνηματα τα αγγελακια, οχι μονο για τα χριστουγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ola ok!!!!!!misirlou...καλο μας ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα σε όλη την γειτονιά!!!

    Συγνώμη που δεν απάντησα στα σχόλια σας αλλά… ως συνήθως είχα μια μικρή απόδραση το Σάββατο στην Εύβοια και την Κυριακή από το Πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα προσπαθούσα να στολίσω το σπίτι… για του λόγου το αληθές αύριο θα έχω σχετική ανάρτηση!!!

    Φιλιά πολλά σε όλους και Καλή Εβδομάδα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλα ειναι τελοια κοριτσι..τα ζηλεψα θα τα κανω κι εγω..τοσο ομορφα υλικα που τα εχουμε διπλα μας..να σε κλα που μας το δειξες..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ!!!!!
    ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΟΚΟΒΟΥΛΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΥΚΟΣ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!!!!
    ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ουαουυυυυυυυυυυυ βρηκα αυτη την παλια αναρτηση
    προφανως δεν ανηκα τοτε στην γειτονια...
    απιθανη ιδεαααααααααααααα
    θα το εχω υποψην
    χοχοχοχοχοχο καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...