Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Μήνυμα .........

Και ξαφνικά το Laptop έκανε κάτι περίεργα και μετά τέλος....   Χα!Χα!Χα!  κάηκε καλά καταλάβατε...  μέχρι να πάρω καινούργιο και να το ξαναστήσω  από την αρχή ...  πολλά φιλιά σε όλους!!!!!!  ΄
Υ.Γ.  Πάντως δεν έχετε παράπονο... πήγα σε internet cafe για να σας στείλω μήνυμα!!!!!!!

13 σχόλια:

  1. ΄Ολα έχουν ένα τέλος! φαντάζομαι τί χρήση του έκανες του καημένου και το έκαψες....Με το καλό να ξαναστήσεις το καινούργιο σου laptop. Ελπίζω να προλάβεις μέχρι το Σάββατο, να απολαύσω καμμιά ανάρτησή σου, πρίν φύγω για.....Βαρκελώνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το'καψες,Βίκυ !! Αντε και στο καινούργιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το τάραξες στην ορθοπεταλιά το κακόμοιρο. Και επειδή είσαι εξαρτημένη και δεν μπορείς χωρίς σερφάρισμα,πήγες στο internet cafe.Δεν νομίζω να αργήσεις να το αντικαταστήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ! ΠΟΛΥ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΦΙΛΑΚΙΑ, ΒΙΚΥ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχα ποσο σε καταλαβαινω,ειμαι παθουσα αυτη τη στιγμη κ γω μπαινω απο της μανας μου οταν κατεβαινω αθηνα και μου λειπει η ολη κατασταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά φιλάκια Βίκι μου!!!Θα σε περιμένουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαπλώνεται η βλάβη στη γειτονιά!
    Μάλλον το ταράζουμε στη χρήση.
    Θα περιμένουμε γρήγορα νέα σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα περιμένουμε ,,,,,με το καλό να πάρεις το καινούργιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οτι το ταράζουμε το ταράζουμε δε χωρεί αμφιβολία περί τούτου, αλλά έτσι να μας αποχαιρετά χωρίς μια προειδοποίηση;;;Φέρεται απρεπώς!
    Βικάκι η εξάρτηση είναι γενική μην μασάς,σύνελθε γρήγορα μόνο αυτό σου λέω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σε όλους!!!!!!
    Όπως βλέπετε δεν το έχω βάλει κάτω (πάλι σήμερα στο Internet café… χα!χα!χα! ανάμεσα στα πιτσιρίκια)… ευτυχώς που καθημερινά κρατούσα αντίγραφο σε εξωτερικό σκληρό δίσκο και δεν έχω χάσει από τα αρχεία μου!!!!
    Δεν έχω λόγους να σας ευχαριστήσω όλους για την συμπαράσταση… εν τω μεταξύ «δημιουργώ» και θα επιστρέψω δριμύτερη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΧ ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΦΑΣΙΑ ΟΛΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!!ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΦΕ ΧΤΥΠΙΕΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ !!!!!ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ΠΟΛΥ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕΣ ΣΚΟΠΙΜΑ!
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!
    ΕΙΠΕΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βικυ καλως σε βρηκα.. Και ευχομαι γρηγορα να παρεις στα χερια σου το καινουργιο το Laptop σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...