Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Απόδραση από την καθημερινότητα.......


Τα Σαββατοκύριακα πάντα μου έφερναν μια διάθεση για εκδρομή…  για απόδραση από την καθημερινότητα… σε μέρη όμορφα, ήσυχα, παραμυθένια…

Και επειδή η Ελβετία με τις Άλπεις πέφτουν μακριά…  και μάλλον θα μου κόστιζαν και αρκετά ακριβά… σκέφτηκα την πόλη που αναπαύεται νωχελικά στην αγαλιά του Βελουχιού… το «Καρπενήσι»!!!

Το Καρπενήσι με τα γραφικά χωριά, τα ποτάμια, τις λίμνες, τα μοναστήρια...  μα και το καλό φαγητό και το υπέροχο κρασί στις γραφικές ταβέρνες!!!

11 σχόλια:

  1. Σωστή η σκέψη σου περί Ελβετίας. Έχει τόσες ομορφιές η Ελλάδα μας. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια επιλογή! Η πατρίδα μας είναι αλήθεια ότι μας προσφέρει τόσα και τόσο διαφορετικά μέρη ωστε οι επιλογές μας να είναι απεριοριστες!!
    Σε κάθε περίπτωση για την επόμενη εκδρομή έχω να προτείνω Μαίναλο και ορεινή Αρκαδία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H Eλλάδα μας είναι πανέμορφη όλες τις εποχές του χρόνου, που να ξενιτεύεσαι τώρα. Πάντως Βίκυ μου το Καρπενήσι είναι εξαιρετική επιλογή μπράβο!!!Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
    ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΤΑ ΕΛΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΔΙΗΜΕΡΗ ΑΠΟΔΡΑΣΗ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ . ΚΑΝΟΥΝ ΩΡΑΙΟ ΚΑΝΤΡΑΣΤ ΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!! ΤΩΡΑ ΑΚΟΥΩ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΛΑΚΩΝΟΜΑΙ.......... ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποδηλάτησααααα...ταξιδάκι πάλι????δεν έχω πάει καρπενήσι ....πρέπει να λέει????Το βάζω και αυτό στα Θ Ε Λ Ω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΜΟΡΦΟ?ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΒΙΚΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΕΡΟΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα σε όλους…

    Έτσι είναι οι συνταξιούχοι ρε παιδιά τι να κάνουμε… υποχρεώσεις δεν έχουν παίρνουν τα όρη και τα βουνά!!! Μετά μην ξεχνάτε παίρνουν και πολύ χρήμα (εδώ γελάμε) γιαυτό σε λίγο θα μας δίνουν τόσα όσα να τρώμε μόνο γιαουρτάκι!!! Έως τότε όμως όποτε είναι δυνατόν τα μπογαλάκια μου και δρόμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο, Βίκυ μου που κάνεις αυτές τις εξορμήσεις και ξεφεύγεις λίγο από την μονοτονία της πόλης ! Να είσαι πάντα καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...