Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

'Εχω και "κότερο" ... πάμε μια βόλτα???


Ναι... ναι πολύ καλά καταλάβατε....   αφήνω το ποδήλατο... πέρνω το "κότερο" και ξαναφεύγω!!!   Καλέ μην φωνάνετε...   σε λίγες μέρες θα είμαι πάλι πίσω!!!  Μέχρι την Τήνο πάω - τελευταίο μου προορισμό για αυτό το καλοκαίρι - και επανέρχομαι!!!!   

15 σχόλια:

  1. ΤΙ ΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΜΑ;;;;;;;;; ΑΝ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΛΕΓΑ ΕΓΩ......ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΠΑΣ ΤΗΝΟ ΕΝΤΑΞΕΙ ......ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου δίνουμε άφεση αφού πας στην Τήνο.Και το ποδήλατο δεν χρειάζεται να το...αφήσεις.Μπορείς να φέρνεις βόλτες το....κότερο.Καλά να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ τώρα που ήρθα εγώ φεύγεις εσύ;Να περάσεις όμορφα και όταν έρθεις με το καλό θα τα λέμε συχνά. Ευχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου και για το σχόλιό σου φιλάκια και καλό ταξίδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τί κότερο!!! Παράδεισος!καλά να περάσεις! Μπορείς να πάρεις κι εσύ μια νεράϊδα από το blog μου για το δικό σου, αφού σου άρεσαν, θα είναι τιμή μου να υπάρχει στο όμορφο σπιτάκι σου, για να σου φέρνει τύχη και χαρά! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΛΩΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ! ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ. ΑΝΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό πάει Τήνο;Εγώ πήγαινα με το ''Παναγία Τήνος'' κάποτε!Για δες εξέλιξη οι Κυκλάδες; Καλά να περάσεις και όλο και καμιά εκθεσούλα θα έχει εκεί. Είναι νησί καλλιτεχνών έτσι κι αλλιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΩΡΑ ΚΑΛΗ ΚΑΡΑΒΙ ΜΟΥ ΚΙ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΝΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΤΟ ΝΑΥΛΩΝΕΙΣ ...ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΗ Η ΜΠΛΟΓΚΟ ΠΑΡΕΑ?????
    ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙΣ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν αυτό είναι το κότερό σου,θέλω κι εγώωωω!
    Καλά να περάσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένη μου γειτονίτσα γεια σου…

    @ Νάσια… υπάρχει κοριτσάκι μου!!! μόνο που δεν είναι δικό μου!!!

    @ para-kelsoscooks… δεν το αφήνω κορίτσι μου το ποδήλατο… για κανένα κότερο!!!

    @ Katrina… σε ευχαριστώ πολύ

    @ Sophie… μόνο λίγες μέρες και μετά θα τα λέμε συνέχεια

    @ Φανή Παπαγεωργίου… η τιμή που μου έκανες είναι τεράστια!!! Σε ευχαριστώ!!!

    @ Effie’s Sweet Home Designs… με τέτοια κότερα… τέτοιες εποχές… βοήθεια μας δεν θα πει τίποτα

    @ Maria Villioti… έχουν σίγουρα εξέλιξη οι Κυκλάδες… αλλά όχι και τόσο… Πιστεύω να προλάβω κάποια έκθεση στο νησί!!!

    @ Rena Christodoulou… τελικά να το ελάττωμα του παραπάνω σκάφους… «δεν έχει πανιά»!!!

    @ [handmade+art]X2… νομίζω ότι δεν είναι κακή ιδέα να ναυλώσουμε κάποια στιγμή «έστω και ένα πουλμανάκι» και να βρεθούμε όλοι της γειτονιάς κάπου!!!

    @ Eleni… σε ευχαριστώ

    Συμπέρασμα : «Αν αυτό ήταν το κότερο μου… θα σας έπαιρνα όλους μαζί μου»

    Σας αφήνω … και σας ευχαριστώ για τις ευχές για το «Καλό Ταξίδι»

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με τέτοιο κότερο που έχεις κι εγώ χωράω. Πιστεύω να με θέλεις! χα!χα!
    Ξανάδα την ανάρτηση με το καπέλο και το λέω και το ξαναλέω, που πριν δυο μήνες πέταξα το καπέλο μου που είχα χρόνια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχό,είναι όλα τόσο όμορφα,όσο ξεχωριστά.Θα ήθελα αν δεν σας είναι κόπος κάποιες πληροφορίες για τις χειροτεχνίες σας.΄Μπορώ να έχω ένα μεηλ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσε κάτω το κότερο ..είναι δικό μου..δεν σου ε΄δωσα άδεια να το πάρεις!!!Καλά να περάσει γλυκιά μου, απάνεμα λιμάνια και όμορφες μέρες σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα ποδηλάτησα...εγώ είμαι νέα στην blogoγειτονιά αλλά παλιά ποδηλάτησα...λατρεύω το ποδήλατό μου και εννοείται ότι δεν αφήνουμε τα ποδήλατά μας για κανένα κότερο!!! Καλωσορίζω λοιπόν το blogoσπιτάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...