Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Βραβείο!!!!!!!!


Τρείς μήνες πέρασαν σχεδόν από την πρώτη μου ανάρτηση …. τρείς μήνες υπέροχοι χάρη σε εσάς … Τα σχόλια σας στις δημιουργίες μου, ήταν για μένα τονωτικές ενέσεις για να συνεχίσω αυτό που τόσο δειλά ξεκίνησα, σε μία πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής μου !!!!

Κάποια φίλη από εσάς μου είπε ότι «η φαντασία μου δεν έχει όρια»… τα όρια αυτά όμως, μου τα καταργήσατε εσείς με την στήριξή σας  που με βοηθήσατε να δημιουργήσω ένα ολότελα δικό μου κόσμο… έναν κόσμο «καταφύγιο» που τόσο πολύ τον είχα ανάγκη!!!

Αποφάσισα λοιπόν να σας δώσω ένα βραβείο


και θα το απονείμω στις:
  1. Χαρά «Κάντο μ’ αγάπη»
  2. Μαρία & Μυσιρλού «Handmadeart2»
  3. Αχτίδα «Έγινα 59! Ε! και…»
  4. Ρένα «…. έργα χειρός»
  5. Βιολέτα «Πλουμίδι»
  6. Κατερίνα «made by me….»
  7. Ρένα «δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου»
  8. Rena «!Χειροκατασκευές!»
  9. Βασιλική «Foufoulas Decoupage»
  10. Μαρία Βιλλιώτη «πνοές τέχνης»
  11. Μαρία «icon-art» 
Μα πάνω απ’ όλους στην κόρη μου που κοιτώντας με στα μάτια μου λέει : «Μαμά μου είναι όλα αριστουργήματα» και δεν ξέρει ότι το μεγαλύτερο αριστούργημα που έκανα είναι αυτή!!!   Σε λατρεύω γλυκιά μου ΑΓΑΠΗ!!!
Μια αγκαλιά λουλούδια λοιπόν, κι’ ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας!!!!!!

16 σχόλια:

  1. ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΠΡΙΝ ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΕΙΠΑ ΝΑ ΡΙΞΩ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΒΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!!!!!!
    ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΦΙΛΕΣ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΨΥΧΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ,ΑΛΛΑ ΦΙΛΕΣ ΜΕ ΨΥΧΗ!!!!!!!!!!!
    ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΩΣ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΝΕΙΜΩ ΣΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕΣ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωω! Πρώτη με έβαλες πρώτη ήρθα, αυτό σημαίνει οτι κάθε φορά ανυπομονώ να δω την νέα σου ανάρτηση, γιατί πάντα έχεις μοναδικές δημιουργίες με υψηλή αισθητική και άψογο αποτέλεσμα.
    Σ ευχαριστώ ειλικρινά για την Τιμή να με συμπερι λάβεις στους αποδέκτες του Δώρου σου, και εύχομαι
    καλή συνέχεια!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ..ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕς ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ..ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι χαρά κι αυτή πρωί -πρωί Δευτέρας!!Κορίτσι μου θέλω να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ για το υπέροχο βραβείο σου!Μεγάλη μου τιμή!Και επίσης να ξέρεις ,το μπλοκόσπιτό σου είναι ένα από τα αγαπημένα μου.Μου αρέσουν πάρα πολύ οι δημιουργίες σου ,έχουν κάτι ξεχωριστό που το προσδίσω στην προσωπικότητά σου!!Και πάλι ευχαριστώ !!Καλή σου μέρα ,Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέτοιο όμορφο βραβείο πως να μη το πάρω..θα το φιγουράρω σαν στολίδι και σ' ευχαριστώ για την αγάπη σου.Όσα σου γράφω πάντα να ξέρεις οτι είναι αληθινά και μέσα απο τη καρδιά μου.Καλημέρα, καλή εβδομάδα και όλα να σου πάνε καλά αυτούς τους δύσκολους καιρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Πολύ όμορφο πραγματικά. Το καλύτερο βραβείο βέβαια για εμάς τους ''καλλιτέχνες'' είναι η δημιουργία.Γι'αυτό συνέχισε και όλα τα εμπόδια θα ξεπεραστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα και καλημέρα!!! Πράγματι τέλειο το σπιτάκι σου, τόσο φιλόξενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλη μου ποδηλατησα...σε ευχαριστουμε απο την καρδια μας κι εγω κι η Μαρια για την τιμη που μας κανεις,να μας ξεχωριζεις και να μας επιβραβευεις.!!!!!!!Ευχομαστε τα καλυτερα για το μπλογκοσπιτακι σου και να συνεχιζεις να δημιουργεις και να μοιραζεσαι...φιλακια πολλαααΧ2...καλη σου εβδομαδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα αν σου πω ότι το περίμενα ,θα σου πω ψέματα.Το βραβείο αυτό από τα δικά σου χέρια έχει ιδιαίτερη σημασία για μένα.Με κάνει να αισθάνομαι...ψηλή,δύο μέτρα!!!Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως ξεχωρίσαμε η μια την άλλη από την αρχή!ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι λίγο!Και επειδή είμαι σίγουρη πως τα καλύτερα έρχονται,συνέχισε να ομορφαίνεις τα μάτια μας και να εκπλήσσεις το μυαλό μας!!!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά σε σένα και στην πηγή της έμπνευσής σου,τη μικρή σου γοργόνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ’ αυτούς τους τρείς μήνες, και τι δεν έμαθα από εσένα.... εγώ η πρωτάρα..! Σου το λέω ειλικρινά, το σπιτάκι σου είναι το πρώτο που επισκέπτομαι κάθε βράδυ. Και πάντα ανυπομονώ να δω τί καινούργιο έχεις να μας δείξεις. Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου, για τα γλυκά σου λόγια, για την εμπιστοσύνη σου... ακόμα και γιατί αγαπάς την πατρίδα μου, την Γαλλία....
    Συνέχισε να μας γοητεύεις με τα εκπληκτικά σου έργα, είναι πραγματικά ξεχωριστά.
    Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ''ΒΡΑΒΕΙΟ''!ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΠΤΗ ΘΕΣΗ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑς ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ!
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ...ΟΛΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ..ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΕΦΟΔΙΑ....
    ΜΑΡΙΑ...ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ ΟΜΩΣ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποτέ δεν πίστευα μπαίνοντας στο διαδίκτυο ότι θα βρω πολύτιμους φίλους σαν και εσάς…. Σας ευχαριστώ από καρδιάς!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο δεν το ξέχασα απλώς δεν μπορούσα ν' αφήσω σχόλια σε όλα τα μπλογκ,είναι μεγάλη η τιμή που μου κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΔΗΛΑΤΗΣΑ ΜΟΥ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΕ ΕΥΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ....ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...