Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Τα Βραχιόλια τους βροντούν.....

""Φτιάξε κάτι και για μας ρε Μαμά... τόσα πράγματα για το σπίτι τι θα τα κάνεις???""  ακούστηκε η φωνή της κόρης μου, προχθές το βράδυ, όταν με είδε να ξεκινώ decoupage σε κάτι καινούργια αντικείμενα.... "Έχει δίκιο σκέφτηκα" και να χάνδρες, διακοσμητικά, κρικάκια, κουμπώματα, δέρματα, κορδόνια, κηρόσπαγγοι και διάφορα εργαλεία πάνω στο τραπέζι, έτοιμα για δράση...




 Και μέσα σε λίγο χρόνο, έτοιμα μερικά βραχιόλια για να στολίσουν τα χέρια της - μα και των φιλενάδων της - στις εξορμήσεις του καλοκαιριού....

 κομμάτια από δέρμα ή χοντρά κορδόνια

 μαζί με κεραμικές χάνδρες και κηρόσπαγκους

 στρασάκια

 και μεταλλικά στοιχεία

 και τα βραχιόλια της τρελοπαρέας ....

έτοιμα....

Δεν ξέρω αν σας ικανοποίησε το αποτέλεσμα.... οι νεαρές όμως έφυγαν ευχαριστημένες με το καινούργιο απόκτημα για την βραδινή τους έξοδο... και εγώ έμεινα ήσυχη να συνεχίσω την decoupage μου!!!



12 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣΑ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!!
    ΕΦΥΓΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΕΣ??
    ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πραγματικά πολύ όμορφα. Είδες πάντα πρέπει να έχεις υλικά για κάτι έκτακτο. Είναι σαν το μαγείρεμα...Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έγραψες πάλι, τα βραχιολάκια σου μας γυρνούν πάλι πίσω στα χρόνια που γεμίζαμε τα χέρια μας και κάνα με μισή ώρα να ταιριάξουμε το βραχιολι με το μπλουζάκι!
    Ποιός δε θα' θελε μια τέτοια μαμά, πέστε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πωπωωωω το ενα καλυτερο απο το αλλο!!!! μπραβο σου!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις δωροδόκησες ε για να σε αφήσουν ήσυχη χα χα,το τερπνόν μετά του ωφελίμου!
    Είναι όμως πανέμορφα και πολύ εντυπωσιακά τελικά το 'χεις και στα βραχιολάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι υπέροχα φανταστικά μοναδικά μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά, έφτιαξες υπέροχα βραχιολάκια!!Μπράβο κορίτσι μου!!Τέλεια είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΔΗΛΑΤΗΣΑ ΜΟΥ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας κορίτσια !!!! Καλά τα νεύρα μου έσπασαν σήμερα με τον blogger… ούτε αναστήσεις, ούτε σχόλια, ούτε τίποτα!!!!!! Τέλος πάντων μετά από μία φρικτή μέρα… κατάφερα να επικοινωνήσω μαζί σας ….

    @ Λουρδή μου… δεν ξέρω ποια είναι η χρυσοχέρα???? Σε ευχαριστώ πάντως πολύ!!!

    @ Maria Villioti… όντως οι χάνδρες και οι δαντέλες είναι σαν τα μπαχαρικά…. Όλο και κάπου θα χρειασθούν!!!

    @ Νίκη μου… δεν έγραψα, απλά πέρασα τις χάνδρες στα δερματάκια (χα! χα! χα!) όσο για τα βραχιόλια …. Είμαι πάλι της μόδας!!! Μάλλον λόγω κρίσης, πρέπει να ανακυκλωθούν παλιά πράγματα!!!!

    @ maria…. Εύκολο είναι καλή μου … ένα κομμάτι δέρμα, λίγες χάνδρες και κόλλα στιγμής!!!

    @ rena μου… δεν δωροδοκούνται ποια – ακροβατούν στα 30άντα τους – απλά απαιτούν!!! Και όταν κερδίσουν με αφήνουν πραγματικά ήσυχη!!!

    @ Ελένη… είναι πανεύκολα… σε ευχαριστώ!!!

    @ Ρένα μου… για σένα κοριτσάκι μου αυτά είναι παιχνιδάκια!!! Φτιάχνεις πανέμορφα πράγματα για την πριγκηπέσα σου !!!!

    @ Κατερίνα μου σε ευχαριστώ για όλα ….. μα πάνω απ΄όλα για την φιλία σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σίγουρα βροντούν και θα κάνουν μπαμ! στα χέρια των κοριτσιών γιατί είναι πανέμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Που μπορω να βρω τετοιο χοντρο δερμα??
    Κατερινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...