Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Άρχισε να μυρίζει καλοκαίρι......

Άρχισε λοιπόν να μυρίζει καλοκαιράκι... έτσι και εγώ είπα να πάρω τα χρώματα και τα αρώματα της θάλασσας και να δημιουργήσω διάφορα τελείως διαφορετικά μπουκάλια μεταξύ τους...


ένα μπουκαλάκι στολισμένο με χαρτοπετσέτα, ψάθα και κοχύλια για να φιλοξενήσει το ουζάκι...  που θα μας κάνει συντροφιά τα καυτά μεσημέρια του καλοκαιριού ....


δύο μικρά μπουκαλάκια ζωγραφισμένα με σμάλτα για να χωρέσουν στην κοιλίτσα τους... το απαραίτητο αλατοπίπερο των ουζομεζέδων....

και ένα με fimo κοχύλια, αστερίες και χαντρούλες...   για να δεχτεί τα δάκρυα του λευκού κεριού που θα στολίζει την βεράντα μας....










Στην υγειά σας λοιπόν....  και πολλές ευχές για υπέροχα καλοκαιρινά βράδυα.....



15 σχόλια:

  1. Ολα υπέροχα...αλλά να φτιάξεις κι ειδικό για τα δάκρυα του κεριού...τι να πω!!! Αχ, καλοκαίρι χωρίς ουζάκι,φαί χωρίς αλάτι!!!
    Καλά να περνάτε πάντα, αν και με τέτοιο υλικό γύρω σας είναι σίγουρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!....μ αρεσουν παρα πολυ τα μικρα μπουκαλακια!!!Τα μεγαλα φαινονται ομορφα αν και θα ηθελα να μπορω να τα δω καλυτερα....γιατι το κανετε αυτο στις φωτογραφιες?!!!!(ειπα να γκρινιαξω κι εγω)Ενδιαφερουσα ιδεα επισης αυτη με το φιμο στο μπουκαλι....Να σαι καλα ,να φτιαχνεις και να πειραματιζεσαι......φιλακια πολλααααΧ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΑ....ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι όμορφες, ΥΠΕΡΟΧΕΣ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ιδέες είναι αυτές. Τα συγχαρητήρια μου. Είναι όλα τους υπέροχα!!!
    Μόλις κλείσουν τα σχολεία και βρω χρόνο, θα προσπαθήσω κι εγώ. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω τόσο όμορφα, αλλά η χαρά της δημιουργίας μετράει ε;
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες δημιουργίες και τι χρησιμότητα για την καθεμιά!!!Μπράβο ποδηλάτισα,πολλές πολλές όμορφες καλοκαιρινές βραδιές στη βεράντα σου εύχομαι!!! (και όχι μόνο!) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα ποδηλάτησα!!Τι όμορφα τα μπουκάλια σου ειδικά αυτό με τα κοχύλια με τρέλανε.Εύχομαι σε όλους μας όμορφες και ξέγνοιαστες καλοκαιρινές βραδιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Μπλοκοπερέα….

    Επιτέλους καλές μέρες χωρίς βροχή και χωρίς υγρασία… τα κοκαλάκια μου δεν αντέχω άλλο ….
    @ Χαρούλα μου το ουζάκι και ο μεζές απαραίτητα και τα δύο μετά το μπάνιο… θα μου πείς λείπει η πιατέλα για την ποικιλία… ε! που θα πάει κάποια στιγμή θα γίνει και αυτή… όσο για το μπουκάλι του κεριού τι να σου πω, απλά λατρεύω τα κεριά και θέλω να τα τοποθετώ σε πράγματα που μου αρέσουν….

    @ [handmade+art] X2 αρχικά να σε ευχαριστήσω για τα πάντα καλά σου λόγια… προσπαθώ… Για τις φωτογραφίες τι λάθος κάνουμε …. Να τα λέτε να διορθωνόμαστε …

    @ Φουφουλίτσα μου σε ευχαριστώ και σου εύχομαι μια όμορφη δημιουργική εβδομάδα

    @ Ροδούλα μου απλά προσπαθώ… όσο για ιδέες άστο… άμα ξεκινήσεις το decoupage παθιάζεσαι και μετά έρχονται μόνες τους… Οι διακοπές είναι κοντά ξεκίνα και θα με θυμηθείς σε λίγο καιρό θα φτιάχνεις … αριστουργήματα, εξάλλου άνθρωποι σαν και σένα που ασχολούνται με την μουσική και το γράψιμο… βγάζουν ευαισθησίες που είναι απαραίτητες στην δημιουργία!!!!

    @ Marie πιστεύω να πέρασες μια υπέροχη ημέρα γενεθλίων και του χρόνου να είσαι καλά !!!!! Εύχομαι όλοι να περάσουμε ένα όμορφο καλοκαίρι!!!!

    @ Ελένη καλωσόρισες στο μπλοκόσπιτο μου …. σε όμορφη μέρα ήρθες ουζάκια, και ….. σου εύχομαι ένα υπέροχο καλοκαίρι !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι έτσι θα χαίρονται όλες οι αισθήσεις, απλά υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΨΑΘΑ..ΦΙΛΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρακαλώ πάρτε άμεσα το ποδήλατό σας κι ελάτε που σας περιμένω για μια ποδηλατάδα... με ΣΤΥΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ όσα πανέμορφα μου γράφεις θα σου απαντήσω με κάτι δικό σου:
    - Γεννιόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι, ελεύθεροι, καλοί, για να αγωνιστούμε στο όνομα της ελευθερίας, της ευτυχίας, της καλοσύνης
    - Γεννιόμαστε για να προσπαθήσουμε, να γνωρίσουμε, να ανακαλύψουμε, να επινοήσουμε.
    ΟΡΙΑΝΑ ΦΑΛΛΑΤΣΙ (Αγαπημένη)
    Λοιπόν αποθηκεύεις την εικόνα του βραβείου και μετά το βάζεις απο την "Σχεδίαση" ως εικόνα στο blog σου. Αν έχεις πρόβλημα περιμένω μέιλ.
    ΕΓΩ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ όμορφα όλα!!!Και μέσα στο πνεύμα της ανακύκλωσης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ !!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΕΡΧΟΝΤΕ Η ΜΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα τα μπουκάλια σου! Ό,τι χρειαζόμαστε στο τραπέζι μας τώρα που έρχεται καλοκαιράκι... Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κορίτσια Καλημέρα.....
    @rena τα απλά πράγματα μας δίνουν περισσότερη χαρά και γεμίζουν τις αισθήσεις μας!!!

    @ Katrina μου σε ευχαριστώ

    @ Χαρά μου τι να πω "Οριανα Φαλλατσι" μικρό κοριτσάκι όταν την διάβασα για πρώτη φορά και έμεινε για πάντα.... την αναφέρω και στο έγραψαν στην αρχική μου σελίδα!!! Το βραβείο μου το έκανα ανάρτηση σε ευχαριστώ!!!

    @ Valavani καλωσόρισες!!!!

    @ Ρενα Χριστοδούλου το μόνο που μπορώ να πω είναι "ποιός να συγκριθεί μαζί σου"!!!!!

    @ Dizzy Button δώσε μας καμμία καλοκαιρινή ιδέα να συνοδεύει τα μπουκάλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...