Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Από τα περισσεύματα.......

Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με την decoupage, τελειώνοντας μία μου δημιουργία τα υπολοίματα χαρτοπετσέτας ή ριζόχαρτου τα πέταγα... πίστευα ότι με το ίδιο σχέδιο δεν μπορούσα να φτιάξω κάτι ακόμα.   Αργότερα κατάλαβα ότι αυτό μάλλον ήταν χαζό... και το χόμπυ μου άρχησε να γίνεται αρκετά δαπανηρό, τότε λοιπόν έφτιαξα ένα κουτί που μέσα έβαζα τα περισσεύματα ...  και ότι άλλο μου άρεσε...  αποκόμματα από εφημερίδες, περιοδικά, καρτούλες από διάφορα μαγαζιά του εξωτερικού ακόμα και σακούλες νάυλον με ωραία σχέδια.....

και όταν σε κάποια στιγμή το κουτί μάλλον παραγέμισε... αποφάσισα να φτιάξω ένα πίνακα...  πήρα λοιπόν τα περισσεύματα,ζωγράφισα κιόλας και έφτιαξα ένα "πίνακα ανακύκλωσης".... να στολίζει το καθηστικό μου.   Είναι εύκολο μα και οικολογικό, και πραγματικά αξίζει να το δοκιμάσει κανείς...

13 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ....ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΚΡΑΤΑΩ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    Υ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια ευχαριστώ!!! Η αλήθεια είναι ότι κάτι με έχει πιάσει με την ανακύκλωση.... αλλά κρίμα δεν είναι να πετάμε και τόσο όμορφα χαρτιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή ποδηλάτισσα σε χαιρετώ!
    Χαίρομαι πολύ που σε "ανακάλυψα" κι εσένα. Έφτιαξα το δικό μου ιστολόγιο πριν από ένα μήνα, και μου αρέσει να ψάχνομαι. Έχω εντυπωσιαστεί με τον υπέροχο κόσμο που βρήκα εδώ μέσα!
    Τι όμορφη ιδέα αυτή με την ανακύκλωση!!! Άκρως οικολογική. Ο πίνακας σου δε εντυπωσιακότατος. Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ PiciFriki σε ευχαριστώ!!!

    @ Ροδούλα με χαρά σε δέχομαι στο μπλοκοσπιτάκι μου και πραγματικά σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου σχόλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κρίμα λέει;;; πετάμε λεφτά κι ας μην το αντιλαμβανόμαστε.
    Ο Πινακας ΤΕ-ΛΕΙ-ΟΣ!!! βάζει κάτω εργα ζωγραφικής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ...
    ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ!!!
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ!!
    ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαρούλα & Λουρδή σας ευχαριστώ!!!!! τον τελευταίο καιρό κάτι έχω πάθει με την ανακύκλωση και.... απλά προσπαθώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣΑ!!!!!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΧΕΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΥ !!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ , ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...