Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Ενα Αλλιώτικο Στεφάνι.....

Πέρασε η πρωτομαγιά ....   φτιάξαμε τα υπέροχα στεφάνια με τα αγριολούλουδα...   είπα όμως να κάνω και ένα αλλιώτικο στεφάνι να μείνει στον χώρο της κουζίνας να μας δείχνει τον χρόνο που περνά .....

ένα παλιό τηγάνι λοιπόν.... λίγη κορδέλα... μερικές χαντρούλες...  μια όμορφη χαρτοπετσέτα ...  ένας μηχανισμός ρολογιού...   και το αλλιώτικο στεφάνι ....  θα γεμίζει τον χώρο της κουζίνας μου με χρώματα και αρώματα....

19 σχόλια:

  1. θα ελεγα ενα αλλιωτικο ρολοι,μπραβο τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, πόσο καιρό θέλω να φτιάξω ενα τέτοιο ρολόι!!!
    Το δικό σου είναι ΥΠΕΡΟΧΟ και πολύ σωστά το συγκαταλέγεις στα στεφάνια!!! ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τηγανι??? απιστευτοοο!!! πανεξυπνο και υπεροχο! μπραβοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. foveri idea,pos to skeftikes,e;isai apistefti!
    Den mou grafei ellinika alla den ginotan na mh sxoliaso se tetia idea!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες πολύ-πολύ !!! μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραία ιδέα .Μπράβο!!!και υπέροχο το αποτέλεσμα .Δεν τις βλέπω καλά τίς κατσαρόλες μου.Μου δίνεις ιδέες.Χάρηκα πολύ για τη γνωριμία!!Θα τα λέμε συχνά από δω και πέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα φίλη μου!Το ρολόι απλά θεικό,πανέμορφο, πανέξυπνο ,προτότυπο!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετική ιδέα!!!Δεν έχω λόγια! Μπράβο σου! Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο και μοναδικό! Επειδή όμως είναι τηγάνι, μήπως ακούγεται πολύ ο θόρυβος του ρολογιού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι φοβερή..δεν το πιστεύω οτι έβαλε μηχανισμό σε τηγάνι και οτι αυτό είναι τηγάνι..υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλες μου γεια σας, πραγματικά δεν πιστεύω ότι έκανα κάτι τόσο υπέροχο!!! απλά μια καλή ιδέα ανακύκλωσης ήταν… ένα σκουπίδι λιγότερο.... σκέφτηκα σε κάποια στιγμή... αλλά δεν είχα ποιός να μου ανοίξει την τρύπα στον πάτο του τηγανιού για να βάλω τον μηχανισμό… ευτυχώς χάλασε η πόρτα της εισόδου και ήλθε ο κλειδαράς!!!

    @ Ρένα μου για τις κατσαρόλες έχω και άλλες ιδέες … κασπό ας πούμε !!!
    @ Αναστασία μου … θόρυβο δεν κάνει γιατί δεν ακουμπάει απόλυτα στον τοίχο, εκεί που ενώνει το χερούλι του μένει κενό …

    @ Αχτιδούλα μου γλυκιά λες εμένα φοβερή… εσύ που τα χεράκια σου κάνουν θαύματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗΗΗΗΗΗΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΕΝΩ ΑΝΑΥΔΗ!!!Καλά βρέ αθεόφοβη πως το τρύπησες το τηγάνι;;;;Αυτά μονο δεν κρατούσα, τώρα δεν πετάω ούτε τα παλιά κατσαρολικά...ρακοσυλλέκτρια θα με καταντήσετε χαχαχαχ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Κατρίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!

    @Βιολέτα μου φυσικά και δεν θα πετάς τα παλιά κατσαρολικά... γίνονται υπέροχα κασπό!!! όσο για την τρύπα στο τηγάνι.... ας είναι καλά ο κλειδαράς!!!! Χα! Χα! Χα! έπρεπε να έβλεπες όταν του ζήτησα να την ανοίξει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αααα ζηλεύω,και πριν λίγο καιρό ανανέωσα τα τηγάνια μου και τα πέταξα τα παλιά!Συγχαρητήρια είναι τόσο όμορφο και πρωτότυπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γειά σου Βίκυ μου, Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη και καλό μήνα, όλα μαζί αφού δεν τα έχουμε πεί εδώ και αρκετό καιρό, παρ'όλο που έμπαινα βιαστικά στο σπιτάκι σου και θαύμαζα τα έργα σου! Το τηγάνι σαν ιδέα το έχω ξαναδεί και δεν με ξάφνιασε όπως τις φίλες μας, είναι όμως υπέροχο το μοτίφ που διάλεξες και γενικά η δουλειά που έκανες πάνω του. Πριν το Πάσχα βρήκα στην αποθήκη της μητέρας μου τα παλιά αλουμινένια κατσαρολικά της γιαγιάς τα οποία, κάποια στιγμή ελπίζω να φτιάξω με decoupage.
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Icon-art σε ευχαριστώ πολύ... τα σχόλια σου είναι τιμη για μένα!!!

    @ Marie-Anne Χρόνια Πολλά καλή μου και καλό μήνα, σε ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου σχόλια και θα είχα να σου προτείνω και εσένα - που αγαπάς και τα λουλούδια - της παλιές κατσαρόλες της μαμάς σου να τις κάνεις κασπό...
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα, Βίκυ μου!!!Είπα σήμερα να σου κάνω άλλη μια επίσκεψη και μαγεύτηκα με το τηγάνι!Υπέροχο!!!!!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...