Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Λαμπάδες & Λαμπαδόκουτα....

Μια και σε λίγες μέρες θα έχουμε Πάσχα είπα και εγώ να κάτσω να φτιάξω τα φετινά μου δώρα "Λαμπάδες & Λαμπαδόκουτα" για τους αγαπημένους μου ....  δώρα καρδιάς μια και τα έφτιαξα με όλη μου την αγάπη....  (Λαμπάδες με decoupage ριζόχαρτο, χαρτί, χαρτοπετσέτα, ζωγραφική, glitter,metallic effect...)
 Τα λαμπαδόκουτα της Βίκυς και της Δήμητρας.... (decoupage με ριχόχαρτο, ζωγραφική....), οι λαμπάδες τους είναι αυτές με την μπλέ και την φούξια κορδέλα αντίστοιχα...
 Το Λαμπαδόκουτο και η λαμπάδα της Κατερίνας....
.... (decoupage με χαρτί, φωτοσκιάσεις, Metallic effect, glitter, relief paint..)

 της Ρούλας....
 ....(decoupage με ριζόχαρτο, φωτοσκιάσεις, Metallic effect, glitter, relief paint..)
 του άνδρα μου .....
... (shabby chic, decoupage με χαρτοπετσέτα, αναγλυφα με πάστα,πατίνες, relief paint...)


και η δική μου (εμ πως θα πάω εγώ χωρίς λαμπάδα στην Ανάσταση !!!)
... (shabby chic, decoupage με χαρτοπετσέτα, αναγλυφα με πάστα,πατίνες, relief paint...)

2 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ. ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.ΚΑΛΟ Σ/Κ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...